IMG09172984

با علام استاد بهروان در قانون من درآوردی در صورتی که هواداران استقلال به ورزشگاه نیایند هواداران تراکتور صاحب جایگاه استقلالی ها خواهند شد!

به گزارش استقلال نیوزغلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره  اینکه بالاخره چند درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی تعلق خواهد گرفت اظهارداشت:در این باره قانون صراحت دارد که باید 10 درصد از ورزشگاه در اختیار هواداران تیم مهمان قرار گیرد و 90 درصد برای هواداران تیم میزبان باشد اما اگر هواداران استقلال نتوانند 90 درصد ورزشگاه را پر کنند ما نمی گذاریم هواداران تراکتورسازی پشت درب ها بمانند. بنابراین اینکه چند درصد از سکوها در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار می گیرد منوط بر حضور هواداران استقلال است.

وی درباره دیدار گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تصریح کرد: درباره این بازی هم همین روند را پیش می گیریم و اگر هواداارن تبریز نتوانند ورزشگاه یادگار امام را پر کنند هواداران پرسپولیس اجازه ورود پیدا خواهند کرد.ضمن اینکه لازم دوباره تکرار کنم که ما برنامه بازی ها را از دیماه نوشته بودم و از همان ابتدا قرار بود تا بازی این دو تیم در یادگار امام برگزار شود اما گسترشی ها درخواست دادند تا این بازی در بنیاد دیزل برگزار شود که در نهایت با مصوبه ای که از سوی شورای امنیت کشور به دست ما رسید موظف شدیم تا بازی را در یادگار امام برگزار کنیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر افزود:تمام تلاشمان را کرده ایم تا بازی ها در بهترین شرایط برگزار شود. هماهنگی های لازم را با مسئولان دوپینگ،کمیته انضباطی،دپارتمان و کمیته داوران و کمیته صیانت صورت گرفته است تا این مسابقات در دو هفته پایانی با کم ترین حاشیه به پایان برسد.

بهروان  در پاسخ به این پرسش که آیا مسابقات این هفته تحت تاثیر انتخابات فدراسیون قرار نخواهد گرفت تاکید کرد: تمام پیش بینی های را انجام دادیم و برای پیشگیری از بروز اتفاقات اماده ایم اما برای این هم ماموران زحمتکش یگان ویژه و هواداران باید کمکان کنند دست در دستمان بگذارند تا همراه یکدیگر مانفع بروز برخی حوادث اتفاقی شویم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار