AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و مکان جدید دیدارهای پلی آف دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC با وجود اعتراض باشگاه های ایرانی مبنی بر سلب حق میزبانی در داخل ایران، اعلام کرد که دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو با رقبای کویتی و بحرینی باید در امارات برگزار شود.

این تصمیم AFC در حالی است که پیش از این قرار بود استقلال با الکویت در تهران و شهرخودرو با الرفاع در مشهد دیدار کنند اما AFC در تصمیمی جانبدارانه و غیرورزشی، حق میزبانی را از تیم‌های ایرانی سلب کرد. AFC دوشنبه ۳۰ دی پیشنهاد کرده بود که دیدارهای پلی‌آف نمایندگان ایران در قطر برگزار شود که با مخالفت ایرانی‌ها روبرو شد.

در ادامه، سه‌شنبه شب کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تصمیمات غیر ورزشی، این بازی‌ها را به خاک امارات منتقل کرده است. البته این احتمال وجود دارد که کشور قطر میزبانی از تیم‌های ایرانی را نپذیرفته باشد.

نکته جالب‌تر این است که به نظر می‌رسد AFC به درخواست تضمین ایران برای برگزاری دیدارهای مرحله گروهی و بازی برگشت تیم‌های ایرانی در خاک ایران هیچ اشاره ای نکرده و احتمالا قصد ندارد چنین تعهدی بدهد.

اکنون باید دید تیم‌های ایرانی که دوشنبه در نامه‌ای به AFC اعلام کردند که به هیچ وجه حاضر به میزبانی در خارج از ایران نیستند و از حق میزبانی خود کوتاه نمی‌آیند، چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهند داشت.

AFC

به گزارش استقلال نیوز، همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های استقلال و شهر خودرو را به جدول بازی های خود برگرداند. این دو تیم باید روز شنبه 5 بهمن ماه در شهر دبی و شارجه به مصاف الکویت کویت و الرفاع بحرین بروند

 

اخبار فوتبال ایران

 

 


مطالب مرتبط:

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار