امیر قلعه نوعی

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پبش از دیدار برگشت با هنگ کنگ گفت: با وجود اینکه صعودمان قطعی شده اما دیدار بسیار مهمی برای ماست و به همین خاطر با تمام بازیکنان به اینجا سفر کرده‌ایم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی برگشت تیم ملی ایران و هنگ کنگدر مرحله  مقدماتی جام جهانی 2026 کانادا-امریکا-مکزیک  در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید: 

     

* تغییر در رأس کادر فنی هنگ کنگ؟

اندرسون باعث تحول و پیشرفت فوتبال هنگ کنگ شد و تلاش‌های او قابل ستایش است. ما در آخرین مصافی که با این تیم داشتیم، با وجود فرصت‌های زیادی که ایجاد کردیم با یک گل این تیم را بردیم و بازی سختی را برابر این تیم پشت سر گذاشتیم.

دیدار فردا سومین بازی است که در چند ماه گذشته برابر این تیم خواهیم داشت.

فردا با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم و با وجود اینکه صعودمان قطعی شده اما دیدار بسیار مهمی برای ماست و به همین خاطر با تمام بازیکنان به اینجا سفر کرده‌ایم.

* چرا بازی قبلی شما برابر هنگ کنگ دیدار سختی شد و آیا بازی فردا هم مشکل خواهد بود؟

هر بازی شرایط خاص خود را دارد. در بازی فردا نه به دیدار رفت فکر می‌کنیم نه به دیدارمان در جام ملت‌ها. فردا روز و بازی جدیدی است و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. اگر در بازی آخرمان برابر هنگ کنگ از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، شاید آن بازی تا آن حد سخت نمی‌شد. چیزی که مشخص است اینکه هنگ کنگ طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی با اندرسون کرده و یکی از مثال‌های پیشرفت فوتبال هنگ کنگ نتایج تیم المپیک است.

* تغییر سرمربی هنگ کنگ چقدر باعث تفاوت این تیم نسبت به رقابت‌های جام ملت‌ها خواهد شد؟

هر بازی شرایط خاص خود را دارد ولی در آن بازی هنگ کنگ با تفکر خیلی خوب و با تاکتیکی منظم در دفاع و حمله ظاهر شد. بازی‌های هنگ کنگ را آنالیز کرده‌ایم. آنها در دوندگی و فشار از بالا و رو به جلو خیلی خوب کار می‌کنند و فردا هم چنین شرایطی خواهند داشت.

* پس از یک فصل سخت برای بازیکنان و سفری طولانی از ایران به هنگ کنگ هدف‌تان از حضور بازیکنان اصلی در بازی فردا و دیدار برابر ازبکستان چیست؟

هر دیدار به ویژه بازی‌های ملی حساسیت خودش را دارد. وقتی در تیم ملی حضور دارید همه مردم دنبال پیروزی هستند بنابراین در این لباس خوب بازی کردن همیشه برای ما مهم است و حریف تفاوتی برای ما ندارد. ضمن اینکه این بازی در رده‌بندی و سید بندی هم خیلی مهم است و به همین خاطر ما برای این بازی از ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده خواهیم کرد.

  

اخبار تیم ملی

 


 مطالب مرتبط:

لیست تیم ملی اعلام شد/ لکه ننگ دیگری در کارنامه قلعه‌نوعی با عدم دعوت از حسینی و چشمی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار