اردن 1-3 ابران

تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل اردن راهی فینال تورنمنت چهارجانبه این کشور شد و برای قهرمانی باید با قطر روبه‌رو شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ابران  در اولین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در فیفادی مهرماه و در تورنمنت چهارجانبه اردن در ورزشگاه بین‌المللی امان اردن مقابل به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت.

    

سردار آزمون دقیقه 8، مهدی طارمی دقیقه 28 و مهرداد محمدی دقیقه 4+90 زننده گل‌های ایران بودند و تک گل اردن را نیز یزن النعیمات دقیقه 74 به ثمر رساند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم اردن در دقایق تلف شده مسابقه به یک ضربه پنالتی رسید. ضربه پنالتی این تیم را در دقیقه 2+90 مسابقه احسان حداد به سمت دروازه بیرانوند زد که فضای بالای دروازه را شکافت و به بیرون رفت.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی(روزبه چشمی 46)، علیرضا جهانبخش(مهرداد محمدی 69)، محمد محبی، سردار آزمون(سامان قدوس 69) و مهدی طارمی.

قضاوت این مسابقه برعهده محمد الهویش از عربستان بود که عبدالله صمدی و احسان حداد از اردن و محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده از ایران را با کارت زرد جریمه کرد.

در این مسابقه چیزی که به شدت به چشم آمد ضعف خط دفاعی تیم ملی بود و مهاجمان اردن بارها از کمند مدافعان ایران عبور کردند که حاصل آن یک گل و یک ضربه پنالتی بود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی دوشنبه هفته پیش رو از ساعت 21 در دیدار فینال تورنمنت اردن به مصاف قطری خواهند رفت که هدایت آن را کارلوس کی‌روش برعهده دارد. اردن و عراق نیز دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

● اردن 1-3 ایران 

□ یزن النعیمات 74  

□ سردار آزمون 6, مهدی طارمی 27, مهرداد محمدی 4+90 

+ احسان حداد مهاجم اردن در دقیقه 2+90 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

* ورزشگاه: بین‌المللی امان /  اردن 

* داور:  محمد الهویش / عربستان

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند که زمستان امسال در قطر برگزار می شود. تیم ملی کشورمان در این رقابت ها با تیم های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین همگروه است.

اخبار تیم ملی ایران

  

 


 مطالب مرتبط:

دیدار تدارکاتی اردن و ایران/ ترکیب تیم ملی ایران مقابل اردن مشخص شد!

لیست تیم ملی اعلام شد/ اثبات بله فربان گویی قلعه نوعی باعدم دعوت از سرلک!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار