دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها نداریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل کامبوج که فردا(جمعه 21 خرداد ساعت 19:00) در منامه برگزار می‌شود، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

        

* از بازیکنانم تقاضا می کنم بازی با بحرین را فراموش کنند

دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم اما می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش کنند.

* تیم کامبوج را دست کم نمی گیریم

در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم. ما نمی‌خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آنها احترام قائل هستیم. وقتی بازی های آنها را تماشا می‌کنم متوجه شده‌ام عملکرد آنها خیلی بهتر از نتایج آنها است. از بازیکنان تیمم می‌خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ کنند. ما آمده‌ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.

* برای جمع کردن تمام امتیازات به اینجا آمده‌ایم

ما برای این به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد نداریم. کادرفنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آنها می‌خواهم به بازی با عراق فکر نکنند و به اما و اگرها توجهی نداشته باشند.

به گزارش استقلال نیوز، سامان قدوس که در این نشست خبری اسکوچیچ را همراهی می کرد، در خصوص دیدار فردا اظهار داشت:

ما اردوی خیلی خوبی داشتیم و در این مدت تمرینات منظمی داشتیم. بازیکنان ما بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و سعی می‌کنیم به بهترین شکل برای ایران نمایندگی کنیم. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و همیشه با توان صد‌در‌صدی به میدان خواهیم رفت.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ فرار از کابوس بحرین با طلسم شکنی اسکوچیچ؛ سردار بحرینی‌ها را دار زد!

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ تیم ملی با برد آغاز کرد؛ مقابل هنگ کنگ ناهماهنگ بودیم و خوش‌شانس!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار