باشگاه استقلال

باشگاه استقلال از طریق مراجع قضایی موضوع توهین هرزنامه وابسته به تیم دوم پایتخت به سرمربی خود را پیگیری خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، هرزنامه بی محتوای منتسب به تیم دوم پایتخت که در نشر اکاذیب، اخبار دروغ و ایجاد حاشیه برای باشگاه استقلال و اخیرا تیم ملی سابقه ای طولانی دارد، در شماره امروز خود به صورت علنی و گستاخانه به سرمربی جنتلمن و با پرستیژ آلمانی آبی پوشان توهین کرد.

باشگاه استقلال در واکنشی به موقع و قاطع، اطلاعیه‌ای نسبت به توهین هرزنامه سخیف پیروزی صادر کرد که در ادامه می خوانید:

روزنامه پیروزی که متاسفانه در دروغ‌گویی و انتشار مطالب زرد و بی محتوا علیه باشگاه استقلال سابقه طولانی دارد، در شماره روز دوشنبه خود اقدام به توهین به سرمربی استقلال کرده و عکسی از ایشان منتشر کرده که برگرفته از تصویر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس است.

باشگاه استقلال ضمن تقبیح این اقدام غیر حرفه‌ای، بی ادبانه و زشت خواهان برخورد قاطع دستگاه‌های ذی ربط با مسئولان این روزنامه است.

همچنین باشگاه استقلال از این روزنامه به دادسرای فرهنگ و‌ رسانه و سایر نهادهای ذی ربط شکایت خواهد کرد. این گونه اقدامات زرد و‌ سطح پایین هیچ تاثیری در عزم راسخ مجموعه باشگاه استقلال برای کسب موفقیت نخواهد داشت.

به گزارش استقلال نیوز، در مدتی که دولت بنفش روی کار آمد، آنقدر بی عدالتی و کارشکنی در حق استقلال بزرگ صورت گرفت که هرزنامه ای زرد به خود اجازه دهد به صورت علنی به باشگاه استقلال توهین کند. اگر همان روز که در ورزشگاه آزادی ده ها هزار هوادار قرمز شعار ناموسی علیه استقلال و استقلالی سر می دادند، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی واکنشی قاطع نشان می داد و کر و کور نمی بود، امروز اینگونه شاهد این رفتارهای وقیحانه از هرزنامه ای که مدتی است ناشیانه خودزنی می کند، نمی بودیم.

منتظر عذرخواهی رسمی مدیران تیم دوم پایتخت از مجموعه باشگاه استقلال، هواداران این تیم و وینفرید شفر به خاطر این اقدام وقیحانه هرزنامه تحت حمایتشان خواهیم بود.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار