میرشاد ماجدی

پیشکسوت استقلال گفت: این گروه می تواند پیامی به باشگاه استقلال باشد که بازیکنانی را جذب کنند که فراتر از لیگ ایران باشند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی سرپرست پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص قرعه کشی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دور گذشته با اقتدار الهلال و العین را کنار گذاشتیم

تیم استقلال در گروه بسیار سختی قرار گرفته و فکر می کنم دور گذشته بود که استقلال در گروهی حضور داشت که العین و الهلال هم حضور داشتند ولی این تیم با اقتدار همه تیم ها را کنار گذاشت.

* حضور در این گروه می تواند پیامی برای باشگاه باشد

این گروه می تواند پیامی به باشگاه استقلال باشد که بازیکنانی را جذب کنند که فراتر از لیگ ایران باشند. قبول دارم که قرعه یک شانس برای هر تیم محسوب می شود. قرعه خوب نه تنها برای فوتبال بلکه برای تکواندو، بوکس، کشتی و .... می تواند زمینه ساز یک موفقیت باشد.

* استقلال از سه تیم گروهش بزرگتر و قدرتمندتر است

به نظر من نام استقلال از هر سه تیم گروهش بزرگتر و قدرتمندتر است به این شرط که از الان به فکر باشیم. استقلال نه تنها برای آسیا بلکه برای لیگ هم نیاز به 4-5 بازیکن دارد.

* امیدوارم مسئولان کمک باشگاه کنند تا بازیکنان خوبی بگیرد!

امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و هم دوستان دیگر به باشگاه استقلال کمک کنند تا استقلال بتواند بازیکنان خوبی بگیرد تا این تیم هم به عنوان نماینده ایران در مسابقات خوش بدرخشد. تاکید می کنم گروه استقلال سخت است اما این تیم می تواند از این مرحله صعود کند.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر همگروه است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار