دکتر امین نوروزی

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: صحبت های  شب گذشته طارق همام در یک برنامه ورزشی کاملا کذب است و انتظار داریم باشگاه با او برخورد کند.  

 

به گزارش استقلال نیوز، طارق همام چند روز پیش در یک دیدار دوستانه برای تیم نیروی هوایی عراق به میدان رفت در حالی که وی با باشگاه استقلال قرارداد داشت. وی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که کادر پزشکی استقلال با وی صادق نبودند و می خواستند وی در بازی بعد هم برای آنها بازی کند تا او مصدوم شود!

دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد صحبت های شب گذشته این بازیکن و آخرین وضعیت مصدومان استقلال صحبت های کرد که در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:  

* واکنش به صحبت های طارق همام

طارق همام در بازی با پرسپولیس دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله شد و بعد از بازی هم مثل همیشه برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن از پای وی عکس گرفتیم و مصدومیت وی تائید شد.

* رفتار غیر حرفه ای طارق همام

متاسفانه بعد از این اتفاق طارق ادعا کرد که ما با اجبار از حضور او در تیم ملی عراق جلوگیری کردیم در حالی که این بازیکن حداقل 10 روز نیاز به درمان داشت و صحبت های این بازیکن غیر حرفه ای و غیر اخلاقی بود.کادر پزشکی تیم استقلال هیچ وقت سلامت بازیکن را فدای مسائل دیگر نکرده و در این سالها شرافت کاری خود را ثابت کرده است.

* برخورد باشگاه با بازیکن عراقی

طارق بر خلاف اصول حرفه ای در این مدت در دوره درمان باشگاه شرکت نکرده و بدون اجازه در یک دیدار دوستانه به میدان رفته که رسیدگی به این موضوع را به باشگاه واگذار می کنم.

* دفاع از جایگاه معاونت پزشکی استقلال

همه می دانند که معاونت پزشکی استقلال در این سالها همواره روی اصول خود مبنی بر اینکه بازیکنان سرمایه باشگاه هستند تاکید کرده است. ما بعد از مصدومیت طارق مدارک را به باشگاه استقلال ارسال کردیم و مطمئنا باشگاه استقلال مستندات خود را در مورد مصدومیت این بازیکن به فدراسیون فوتبال عراق ارسال خواهد کرد. ضمن آنکه تصمیم گیری در مورد این بازیکن و اظهارات کذب وی در تلویزیون عراق در مورد کادر پزشکی استقلال را به باشگاه واگذار خواهیم کرد.

* آخرین وضعیت مصدومان استقلال

اسماعیلی از ناحیه زیر شکم احاسا درد می کند ولی زیر نظر کادر پزشکی در حال تمرین است. او فعلا با ما خواهد بود ولی در هفته آینده معاینات جدید خواهیم کرد تا وضعیت او را برای بازی های آتی مشخص کنیم.خوشبختانه بقیه بازیکنان مشکلی نداشته و می توانند در تمرینات شرکت کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار