پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: این وظیفه انسانی، اخلاقی و حرفه‌ای مربی گلر‌هاست که با تصمیم‌گیری‌های قوی اجازه ندهد کار به تنش در بین دروازبان ها برسد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم درباره صحبت‌های سید حسین حسینی که با اعتراض به نیمکت‌نشینی گفته بود  قصد جدایی از استقلال را دارد؛ صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* کنترل تنش در دروازه استقلال با مربی دروازبان هاست

کنترل کردن این فضا بر می‌گردد به مربی دروازه‌بانان که بتواند روحیه خوبی را به دروازه‌بانانش القا کند. این وظیفه انسانی، اخلاقی و حرفه‌ای مربی گلر‌هاست که با تصمیم‌گیری‌های قوی اجازه ندهد کار به اینجا برسد.

* باشگاه باید از بازیکنان ارزشمندش دفاع کند

باشگاه حالا باید با یک ترفند این مشکل را حل کند. در حال حاضر حل کردن این مشکل وظیفه باشگاه است. باشگاه باید از بازیکنانی که ارزشمند هستند، دفاع کند اما اینکه چرا حسینی این مصاحبه را کرده، باید بگویم که از نظر من شاید حق داشته باشد. حسینی دروازه‌بان جوانی است و دوست دارد بازی و خودش را مطرح کند یا می‌خواهد به تیمش کمک کند اما چیزی که در این بین مشخص است، این است که در حال حاضر هم از سوی باشگاه و هم از سوی بازیکن اشتباه صورت می‌گیرد.

* حسینی باید منتظر بماند تا دوباره به او بازی برسد

رحمتی با این سن و سال و سابقه‌اش زمانی که این اتفاقات برایش رخ داد، دَم نزد و منتظر ماند تا دوباره بازی به او برسد الان هم این اتفاق باید برای حسینی رخ بدهد، هرچند تکرار این اتفاقات می‌تواند تیم را به حاشیه ببرد و این اصلاً مناسب باشگاه نیست.

* شفر با حسینی لجبازی می کند

اگر من هم جای حسینی بودم، شاید تصمیمات اینچنینی می‌گرفتم. فکر می‌کنم جام حذفی فرصت مناسبی بود که می‌توانست این بازیکن را آرام کند اما کادر فنی از عهده‌اش برنیامد. بازی کردن در جام حذفی فرصتی بود که حسینی را از لحاظ روحی و روانی آماده می‌کرد اما نمی‌دانم دلیلش چه بود که شفر این کار را نکرد. فکر می‌کنم لج‌بازی‌‌هایی کی‌روش در تیم ملی، اکنون از سوی شفر در روی نیمکت استقلال در حال تکرار شدن است.

* حل مشکل حسینی راه حل دارد

حسینی با حضور در استقلال برای خودش ارزشی به وجود آورده که باعث می‌شود جدایی‌اش از این باشگاه سخت شود. حل این مشکل راه حلی دارد که باید در باشگاه عقل‌شان برسد و آن را انجام دهند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-15 11:57
نمیدونم چرا همه میگن رحمتی پارسال روی نیمکت بی حاشیه بود!! یادتون هست وسط گرما یه کلاه رو تا جلو چشمش پایین میاورد هدبند می بست و یه پالتو دو متری میکرد و زیپش رو تا جلو چشاش بالا میکشید!! این یه مدل مسخره بازی نیست!!؟ یادتونه یه بازی اتفاقی دوربین لحظه گل خوردن استقلال نشونش داد می خندید و از گل خوردن تیم شاد بود!؟ بعد اون برای اینکه ماس مالی کنه چند بازی رو نیمکت شادی گل میکرد و وقت گل خوردن داد و بیداد میکرد که بگه متعصبم و از یاد ببره اون خنده ها رو!؟؟؟ متأسفانه حافظه هوادار استقلال اندازه یه ماهی قرمزه و فقط چند ثانیه!
نقل قول کردن
تیمور قهرمانی
0 #2 تیمور قهرمانی 1397-07-16 15:20
متاسفانه عامل باخت ها وتمام بد بختی استقلال رحمتیه.شما درهنگام سانتر یاکرنر از دروازه بیرون نمیاد. مدیریت جدیداستقلال از فوتبال چیزی نمی فهمند .شفر هم به فکر جیبشه دارند سرمایه های واقعی استقلال را میسوزانند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار