وینفرید شقر

سرمربی استقلال پس از برتری مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: با یک استراتژی مناسب توانستیم با کمک جوان هایمان به اهداف خود دست پیدا کنیم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از برتری مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته ششم لیگ برتر در حالی که به دلیل اخراج در این بازی حق شرکت در کنفرانس خبری را نداشت با ارسال پیامی که توسط محمد حسین زرندی در کنفرانس خبری قرائت شد صحبت های خود را در مورد این بازی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* برد با کلاس استقلال

در آلمان اگر چنین بردی کسب کنیم که با تلاش و زحمت به دست آمده است، یک برد با کلاس محسوب می‌شود. ما با یک استراتژی خوب پا به میدان گذاشتیم و با تیم خوب مسجدسلیمان بازی کردیم. یک بازی مدرن انجام دادیم و دنبال این هستیم که این قاعده را حفظ کنیم.

* بازی دادن به جوان ها

تیم ما رو به رشد است، در حالی که امروز در مقابل تیم خشن و محکم نفت مسجدسلیمان خوب بازی کردیم. خیلی از موقعیت‌هایی که داشتیم تبدیل به گل نکردیم، آن هم در روزی که به بازیکنان جوان‌مان میدان داده بودیم. البته من از این اتفاق و بازی دادن به جوان‌ها راضی هستم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 اخبار مرتبط:

وینفرید شفر: از اخراج غفوری ناراحتم؛ می توانستیم در 20 دقیقه اول کار را تمام کنیم

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-14 23:10
خیلی زبون چرب و موذی و بیسوادی از لحاظ فوتبالی بعد از نیم قرن تجربه حرفه ای!!!! من این استقلال رو نمی خوام که با مسجد سلیمان دفاع اتوبوسی کنه و حتتتی اتلاف وقت کنه از دقیقه 50!!!!اگه بحث 10 نفره بودن بود خب از دقیقه 70 به بعد چه مرگت بود!؟؟ بخدا این برد نیست این ننگه برامون
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار