ترکیب استقلال در دربی 87

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از مرحله 1/16 جام حذفی فصل 1397/98 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از مرحله 1/16 جام حذفی فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، وریا غفوری، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، الحاجی گرو، الهیار صیادمنش

شماتیک ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر برای ترکیب امروز تیمش باز هم تصمیم های عجیبی گرفت و باز هم نشان داد هنوز به یک ترکیب واحد برای ادامه بازی ها نرسیده است. نیمکت نشینی سید حسین حسینی حتی در جام حذفی بسیار عجیب و غیرقابل درک است. امیدواریم فوتبال این دروازبان خوش آتیه استقلال توسط مربی ای که مدعی کشف استعدادهای جوان است، نابود نشود!

سیستم اصلی استقلال 451 است. در هنگام حمله سیستم به 343 تغییر می کند. علی کریمی یا روزبه چشمی به خط دفاعی می آیند تا دو دفاع چپ و راست(زکی پور و غفوری) به خط میانی و دو وینگر چپ و راست(صیادمنش و انصاری) به خط حمله اضافه شوند. اما مشکل اصلی اینجاست که هافبکی با قابلیت های مشابه امید ابراهیمی و جپاروف برای توپ پخش کنی و دادن پاس آخر در استقلال  نیست.

* باز هم سید مهدی رحمتی درون دروازه ایستاده! سید حسین حسینی دروازبان کم تجربه ای نیست که بگوییم شفر خواسته در دیدار تک حذفی از گلری با تجربه استفاده کند. حسینی جام جهانی را به خاطر نیمکت نشینی در هفته های پایانی لیگ برتر و بازی های لیگ قهرمانان آسیا از دست داد و امیدواریم این بار استقلال او را به خاطر نیمکت نشینی از دست ندهد!

** در خط دفاعی همان ترکیب دربی 87 به کار گرفته شده است. زوج منتظری-سهرابیان در قلب خط دفاع و میلاد زکی پور در چپ به همراه وریا غفور در راست.

*** فرشید باقری همچون دربی در این دیدار هم روی نیمکت نشسته و روزبه چشمی جانشین او در مرکز خط میانی شده است. علی کریمی که این فصل به جای امید ابراهیمی خریداری شده، هافبکی ایستاست و به جای حرکت رو به جلو و هدایت تیم به حمله، با گرفتن سرعت بازی و دادن پاس های رو به عقب قدرت هجومی آبی پوشان را به حداقل رسانده است. درست است که استقلال در فاز دفاعی به ثبات نسبی رسیده ولی مشکل اصلی آبی ها گل نزدن است و علی کریمی و زوج او(چشمی یا باقری) یکی از اصلی ترین دلایل عدم گلزنی تیم شفر.

سرمربی آلمانی استقلال در این دیدار در تصمیمی غافلگیر کننده به جابر انصاری که سر نخواستنش در ابتدای فصل دعوا بود از ابتدا میدان داده است. به احتمال فراوان انصاری هافبک چپ خواهد بود و در هنگام حمله به خط هجومی آبی ها اضافه خواهد شد. در سمت راست الهیار صیادمنش بازی خواهد کرد و فرشید اسماعیلی پشت مهاجم و به عنوان هافبک بازیساز. الهیار در دربی هم به عنوان هافبک راست به بازی گرفته شد و نتوانست چیز خاصی از خود نشان دهد. ضمن اینکه نیمکت نشینی تبریزی در این دیدار دور از ذهن نبود.

**** در خط حمله اما الحاجی گرو بازی خواهد کرد. باید دید طلسم گل نزدن های او در این بازی شکسته خواهد شد یا خیر؟

 

عدم استفاده از سید حسین حسینی درون دروازه، استفاده از دو هافبک دفاعی با شکل بازی تقریبا مشابه، استفاده از دو وینگر چپ و راست باز هم غیر تخصصی و.. در هر صورت ایرادات زیادی به ترکیب امروز استقلال خصوصا در خط میانی وارد است اما امیدواریم استقلال با برتری در دو دیدار امشب در جام حذفی و شنبه آینده در لیگ مقابل نفت مسجد سلیمان، به روزهای خوبش برگردد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-10 21:16
این شفر چرا داره این بچه رو نابود میکنه وقتی رحمتی پیره بیشتر گلهای استقلال با اشتباه یا عدم شیرجه درست این آقا یا خروج های مزخرف رحمتی متحمل میشیم!؟ نمیدونم این رحمتی چه بازیکن دورو و خاله زنکیه که فروزان و طالب لو و همین حسینی و مجیدی و برهانی و حنیف بیچاره و مرحوم حجازی و قلعه و مظلومی و .... رو با این روش از استقلال بیرون کرد و مطمئنم همین شفر رو هم با لگد یه روز بیرون میکنه،،هیچ بشری حتی پسر وزیر و داورزنی هم اندازه رحمتی خیانت نکرده و هنوزم فیکس و کاپیتانه!!! هیچوقت اون دربی رو ک اگه مظلومی میبرد رکورد میزد و تا چندین سال تو تیم مربی میموند ولی با خیانت این آقا و منتظری باعث شد تا دقیقه 82 بازی 2 صفر از تیم 10 نفره و بسیار ضعیف پرسپولیس اون دوران جلو بودیم که با خیانت عمدی گذاشتن زاید هتریک کنه!!! تنها هتریک زندگی زاید بود!!! یک بار هم با حجازی این خیانت شد!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار