نصر الله عبداللهی

مشاور سرپرست باشگاه تیم فوتبال استقلال گفت: اگر حجازی و پورحیدری زنده بودند، از اینکه استقلال در حال خلاصی از بدهی‌های چند ده میلیاردی است، از مدیران باشگاه تشکر هم می‌کردند!

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی مدیر فنی و مشاور سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان قبل از دیدار جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* این روزها استقلال فقط به حمایت نیاز دارد

فکر می‌کنم زمانی رسیده که استقلال روی نوار پیروزی گام بگذارد و شرایط برای کسب پیروزی در دیدار پیش رو فراهم است. من مطمئنم این دو بازی با وجود دشواری که دارند، آغاز یک روند جدید برای استقلال خواهد بود. در این روزها که استقلال تنها نیاز به حمایت دارد، از همه پیشکسوتانی که از این تیم حمایت می‌کنند به عنوان یک عضو خانواده استقلال تشکر می‌کنم.

* انتقاد کنید ولی حرفی از پورحیدری و حجازی نزنید!

هرکسی چه پیشکسوت چه هوادار می‌تواند در مورد تیم محبوبش صحبت کند. این حق همه مردم است که در مورد استقلال صحبت کنند و نظرشان را بگویند ولی من از اینکه کسی بگوید من آمده‌ام جای پورحیدری و حجازی را بگیرم، ناراحت می‌شوم. من با آن دو مرحوم رفیق بودم ولی واقعا جرات نمی‌کنم از این حرف‌ها بزنم. واقعا نمی‌دانم چرا باید یک نفر خودش را در حد آن دو مرحوم معرفی کند؟ اگر انتقاد دارید، مثل خیلی‌های دیگر انتقادتان را بکنید و راهکار ارائه دهید، چرا از آن دو مرحوم حرف به میان می‌آورید؟

* حجازی و پورحیدری زنده بودند از مدیران باشگاه تشکر می کردند!

اگر قرار بود که هرکسی بتواند جای پورحیدری و حجازی را پر کند، دیگر آن دو پورحیدری و حجازی نبودند. من توصیه‌ام به این جوان ها این است که از دیگران حرفی نزنند و هر حرفی دارند، از جانب خودش بگویند. من با شناختی که از مرحوم پورحیدری و حجازی دارم، می‌دانم اگر آن دو زنده بودند، از اینکه باشگاه استقلال در حال خلاصی از بدهی‌های چند ده میلیاردی است، خوشحال می‌شدند و از مدیران باشگاه بابت انجام این کار بزرگ تشکر هم می‌کردند. جوان ترها باید بدانند این باشگاه در دهه شصت و اوایل هفتاد با چه مصائبی خودش را حفظ کرده و به جای کمک به این باشگاه، نمی‌دانم چرا فکر می‌کند با انتقادهایی که هرکسی می‌تواند بدون انصاف مطرح کند، به تیم کمک کند؟

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-10 21:31
پیشکسوت پرسپولیس با یه مساوی داد و بیداد میکنه و استقلال چند ساله داره نابود میشه و امثال این خائن داره چاپلوسی وزیر می کنه شاید یه روزی پست بده بهش
نقل قول کردن
یاس
0 #2 یاس 1397-07-11 11:39
اسطوره های استقلال حجازی پورحیدری بودن کسانی که دو ستاره برای استقلال اوردن
نقل قول کردن
یاس
0 #3 یاس 1397-07-11 11:43
چرا استقلال به هوادارانش نمیدن چرا مدیر پرسپولیسی مدیرعامل هیئت مدیره استقلال انتخاب میکند تا کی هواداران استقلال عذاب بکشن 5سال بسته تیشه به ریشه استقلال زدید
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار