لئاندرو پادوانی

با سهل انگاری مدیران استقلال، به جای اینکه لئاندرو پادوانی بر روی روند درمانی خود تمرکز کند، درگیر حواشی و دردسرهای بی خانمانی است!

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از مصدومیت شدید لئاندرو پادوانی، مدافع فصل قبل باشگاه استقلال این بازیکن مجبور به خداحافظی از فوتبال و پرداختن به تمرینات فیزیوتراپی برای طی روند درمان خود شد. اما این روزها پادو مشکل تازه‌ای پیدا کرده و صاحب‌خانه این بازیکن در تماس با همسر لئاندرو به آن‌ها مهلت یک هفته‌ای داده‌ تا خانه استیجاری خود را تخلیه کنند.

تاکنون هزینه اجاره خانه‌ای که پادوانی در آن سکونت داشته را باشگاه استقلال پرداخت می‌کرده است. اما به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال قرار نیست زین پس اجاره خانه کنونی مدافع پیشین خود که این روزها در بستری بیماری و  طی مراحل درمان است را بپردازد و بر همین اساس مالک تقاضای تخلیه ملک را کرده است.

لاریسا راوناسلین همسر پادوانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر، اظهار کرد:

بله. چنین چیزی صحت دارد. به ما فرصت کمی داده شده تا خانه خود را ترک کنیم. من از این همه حمایت تعجب می‌کنم!

منتظر وکلایمان هستیم تا این قضیه را پیگیری کنیم و مطمئنا آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش استقلال نیوز، این موضوع نهایت بی مهری و عدم مسئولیت پذیری در قبال این بازیکن خوش اخلاق برزیلی است که سلامتی خود را در زمین مسابقه و برای خشنودی هواداران استقلال از دست داد. امیدواریم وجدان خوابیده مسئولین ورزش کشور و مدیران باشگاه استقلال هر چه زودتر از خواب بیدار شود و وضعیت لئاندرو و خانواده اش را به حالت عادی برگردانند. اجاره یک منزل مجهز برای پادو کوچکترین کاری است که مسئولین می توانند برای پاس داشت زحمات این برزیلی ایران دوست انجام دهند. مطمئنا بهبودی پادوانی خواسته تمامی هواداران فوتبال ایران است و آبی و قرمز نخواهد داشت. 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار