بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران باید به تیم اعتماد داشته باشند و علیه بازیکنان شعار ندهند هنوز چیزی تمام نشده است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط استقلال بعد از شکست برابر السد و انتقادهایی که از این تیم صورت گرفته است، صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* شرایط استقلال بعد از شکست برابر السد؟

استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و وقتی شکست بخوردند، این طبیعی است که توسط هواداران یا رسانه‌ها مورد انتقاد قرار می‌گیرند. استقلال در ورزشگاه آزادی شکست تلخی خورد و همین موضوع باعث ناراحتی هواداران شد، ولی آنها باید به تیم‌شان اعتماد داشته باشند، چرا که هنوز چیزی تمام نشده است.

* شعارهایی که برخی از هواداران این تیم علیه شفر و بازیکنان دادند؟

این کار درست نیست و هواداران استقلال باید صبور باشند. چنین اتفاقاتی زمان مربیگری منصوریان هم رخ داد و تیم ضرر کرد. استقلال برای فصل جدید با تغییراتی مواجه شده است و طبیعتاً بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با یکدیگر هماهنگ شوند، در ضمن نفرات تأثیرگذاری هم از استقلال جدا شدند که این موضوع بر روند تیم تأثیر منفی گذاشت.

* شانس استقلال برای عبور از السد قطر؟

کار استقلال بسیار سخت است و السد تیمی نیست که در زمین خودش به راحتی شکست بخورد. با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد و این تیم به مرحله بعدی صعود کند. مهم این است که هواداران همچنان از تیم حمایت کنند، چون استقلال در سه جام درگیر است و نیاز به حمایت هواداران دارد. استقلال کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و باید به آنها فرصت بدهیم تا تیم را به بهترین شرایط برسانند.

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار