ترکیب استقلال

ترکیب استقلال برای دیدار رفت مقابل السد قطر از مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار رفت مقابل السد قطر از  مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا 2018 به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، طارق همام، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی، الحاجی گرو

 شماتیک ترکیب استقلال مقابل السد قطر

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر در دیدار امروز هم به الحاجی گرو اعتماد کرد تا روح الله باقری نیمکت نشین شود اما تغییر جالب و ریسکی سرمربی آلمانی استقلال بازی دادن به روزبه چشمی است که بعد از مصدومیتی تقریبا طولانی از اواسط جام جهانی، برای اولین بار در ترکیب قرار می گیرد.

مهدی رحمتی همچون دیدارهای لیگ برتر انتخاب اول شفر درون دروازه آبی پوشان است. البته سرمربی با تجربه استقلال تمایل بیشتری به استفاده از رحمتی در بازی های آسیایی دارد.

** در خط دفاعی، استقلال امروز ترکیب جدیدی را به خود خواهد دید. پژمان منتظری به عنوان فرمانده خط دفاعی در کنار روزبه چشمی که برای اولین بار در فصل جدید برای بازی خواهد کرد، زوج دفاع میانی آبی پوشان را تشکیل می دهند. آرمین سهرابیان همچون دیدار مقابل فولاد دفاع چپ استقلال است و تا آماده شدن تیموری آلترناتیوی در این پست نخواهد داشت. وریا غفوری که در دیدارهای گذشته وینگر راست بود در این دیدار به پست تخصصی خود برگشت تا محمدی مهر نیمکت نشین شود و طارق همام وینگر راست.

*** فرشید باقری و علی کریمی دو مهره ثابت شفر در خط میانی خواهند بود تا استقلال همچون دیدارهای گذشته با دو هافبک دفاعی بازی کند. البته عملکرد کریمی هنوز مورد رضایت هواداران نیست و امیدواریم در این بازی بتواند ارزش های خود را نشان دهند. طارق همام و مرتضی تبریزی وینگرهای راست و چپ استقلال در این دیدار خواهند بود. باید متظر درخشش زوج وریا-طارق در این دیدار باشیم.

* اما در خط حمله همچون دیدار مقابل فولاد، الحاجی گرو و فرشید اسماعیلی بازی خواهند کرد. الحاجی گرو هنوز با دیگر بازیکنان هماهنگ نشده ولی احتمال شروع درخشش او از بازی امروز وجود دارد. روح الله باقری بهترین گزینه برای اضافه شدن به خط حمله آبی پوشان در دیدار امشب خواهد بود و امیدواریم شاهد درخشش و گلزنی او هم باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار رفت استقلال و السد قطر از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار