علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال بدانند هیچ کوتاهی از سوی باشگاه در قبال تخلف مامه بابا تیام صورت نخواهد گرفت و از طریق فیفا پیگیر ماجرا خواهیم بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص شرایط حال حاضر باشگاه استقلال از زمانی که مدیریت جدید به این تیم اضافه شد، شایعه عدم اعتراض استقلالی ها به رای سوپرجام، وضعیت مامه بابا تیام، رای کمیته اخلاق در خصوص آقایی و صیادمنش، صحبت های نماینده مجلس در مورد بدهی 170 میلیاردی آبی پوشان و.. صحبت های کاملی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* بعد از رفتن مدیران قبلی، آرامش را به تیم برگرداندیم

ابتدا باید از مدیران قبلی تشکر کنم، زحمات زیادی برای باشگاه کشیدند و امیدوارم هر جایی که فعالیت می‌کنند موفق باشند، اما زمانی که از ۱۰ روز قبل کارمان را به صورت جدی شروع کردیم، بحث اصلی ما انتقالات بود که با توجه به خروج بعضی از بازیکنان استقلال تلاش کنیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم،‌ حتی با بازیکنانی که با استقلال قراردادشان به پایان رسیده تمدید کنیم، همچنین سعی کردیم لیست بازیکنان خارجی مدنظر سرمربی را جذب کنیم. بعد از اینکه مذاکره کردیم، در ظرف یک هفته سه بازیکن به استقلال اضافه شده، سعی کردیم با این اتفاق آرامش را به تیم برگردانیم. در حال حاضر بستر و شرایط برای استقلال مهیاست چرا که بسیار تیم خوبی است و مطمئن باشید به هواداران قول خواهم داد که تیم رفته رفته بهتر خواهد شد. 

* تا جایی که من می دانم به رای سوپر جام اعتراض کرده ایم

تا جایی که من اطلاع دارم، اعتراض خود را در مورد رای سوپرجام به فدراسیون فوتبال فرستادیم، سعی کردم در این یکی دو روزه با آقای فتحی تماس بگیریم، اما با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه الان ترکیه هستند و برای کارهای مجید حسینی و دریافت حق رضایت از باشگاه ترابوزون در این کشور حضور دارند، نتوانستم با او ارتباط برقرار کنم، مطمئنا آقای فتحی به ایران می‌آیند، اعتراض ارسال شده، بعد از اینکه آقای فتحی به ایران آمدند، راجع به این موضوع جلسه برگزار می‌کنیم تا به حق استقلال برسیم.  اعتراض حق باشگاه استقلال است چرا که این باشگاه به تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ اعتراض کرده، مطمئنا برگزاری این بازی برای هواداران باشگاه پرسپولیس و استقلال مهم است. امیدوارم مسئولین از دید بالاتری به این موضوع نگاه کنند. ما اعتراض را ارسال کردیم و زمانی که آقای فتحی برگردند، موضع خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد. 

* مجبوریم پول رضایتنامه حسینی را نقدا به ایران بیاوریم!

با توجه به شرایطی که وجود دارد مسیر انتقال پول بسته چاره‌ای نیست و باید آقای فتحی پول رضایت مجید حسینی را با کیف از ترکیه به ایران بیاورد، مطمئنا سفارت ایران در ترکیه همکاری‌های لازم را انجام می دهد تا کار راحت‌تر انجام شود. 

* مطمئن باشید از تیام به فیفا شکایت می کنیم

ما هیچ‌وقت نمی‌گوییم که یک بازیکن به زور باید در یک باشگاه بماند، از لحاظ قانونی این اتفاق از لحاظ فیفا درست نیست، هیچ بازیکنی به زور نمی‌تواند در تیم بماند، اما در خصوص تیام با توجه به قراردادی که با باشگاه استقلال دارد ابتدا به این بازیکن اخطار دادیم که در تمرینات حاضر نشده است، بعد به باشگاه عجمان تذکر دادیم که این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و تخلف صورت گرفته است، به هر حال باید اعتراض خود را از طریق فیفا پیگیری کنیم، این حق باشگاه استقلال است که شخصیتش حفظ شود، مطمئنا شکایت را به فیفا ارسال می‌کنیم و پیگیر خواهیم بود، تا آخرین لحظه از حق باشگاه استقلال نمی‌گذریم. هواداران استقلال بدانند هیچ کوتاهی از سوی باشگاه در قبال این موضوع صورت نخواهد گرفت. 

* فیلم آقایی و صیادمنش را روابط عمومی باشگاه منتشر کرد

ابتدا باید بگویم که فیلم منتشرشده از سوی روابط عمومی باشگاه استقلال است، شک نکنید اگر احساس می‌کردیم این فیلم به باشگاه استقلال لطمه خواهد زد و یا تصاویر پخش‌شده خوشایند نیست،‌ مطمئن باشید آن را پخش نمی‌ کردیم، ولی اگر با دقت مشاهده کنید، می‌بینید که یک شادی بعد از گل است، بعد از اینکه فیلم منتشر شد از حراست وزارت ورزش با من تماس گرفتند و در این خصوص صحبت کردیم، چندین بار فیلم را با این دو بازیکن مشاهده کردم، توضیحات لازم را از سوی آقایی و صیادمنش شنیدم، اگر دقت کنید زمانی که آقایی بعد از زدن گل به هوا می‌پرد، هنگام ورود به زمین با پای صیادمنش برخورد می‌کند و بر همین اساس یک هل دادنی از سوی دو بازیکن صورت می‌گیرد که باعث می‌شود بعضی افراد فکر متفاوتی داشته باشند. من در این خصوص با آقای تورگ صحبت کردم، قرار است فردا به همراه آقایی و صیادمنش و کمیته اخلاق برویم تا در خصوص این موضوع صحبت کنیم. 

نمی‌دانم مبلغ 170 میلیارد تومان بدهی استقلال از کجا منتشر شده است

من نمی‌دانم این مبلغ 170 میلیارد تومان از کجا منتشر شده است، حساب کتاب ما چیز دیگری نشان می دهد، به هر حال این مبلغ از گذشته بوده است و بیشتر پولی که انباشته شده است به خاطر مالیات است که از بیست سال قبل باشگاه استقلال بدهی مالیاتی داشته، این موضوع به نظر من باید حل شود، باشگاهی که سودی نمی‌آورد برای چه باید مالیات بپردازد؟ باشگاه استقلال و پرسپولیس درآمدزایی نمی‌کنند که بخواهند براساس پولی که به دست می‌آورند مالیات پرداخت کنند. با همه این شرایط، رفته رفته مالیات باشگاه استقلال بیشتر می‌شود و این کار را در آینده سخت خواهد کرد، من از مسئولین خواهش می‌کنم که راجع به این موضوع جلسه‌ای بگذارند تا هر چه زودتر این قضیه حل شود، باشگاه استقلال و پرسپولیس درآمدزا نیستند که بخواهند مالیات بدهند، مطمئن باشید که از خدای‌مان هست مالیات بدهیم. 

بررسی شود چرا شعار نژادپرستانه در ورزشگاه ها داده می‌شود

به هر حال طبیعی است که اتفاق‌هایی در ورزشگاه ها بیفتد، ما قبل از بازی با تراکتورسازی،‌ با لیدرها کانون هواداران جلسه برگزار کردیم و شدیدا تذکر دادیم که از شعارهای نژادپرستانه بحث قومیت‌ها و جنگ استان‌ها پرهیز کنند، ما به عنوان یک باشگاه وظیفه داشتیم که جو را مدیریت کنیم و این کار را انجام دادیم، ولی این موضوع باید از ریشه بررسی شود که چرا این اتفاق‌ها در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد، در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان هم این اتفاق افتاد و هواداران پرسپولیس آسیب دیدند، باید بررسی شود که چرا شعارهایی در ورزشگاه داده می‌شود، امیدوارم با بررسی‌های درست دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. اگر یادتان باشد در فینال جام حذفی سال گذشته بین استقلال تهران و خونه به خونه بابل یک هوادار استقلال چشم خود را از دست داد. مطمئنا اگر این اتفاق‌ها در  ادامه رخ بدهد، فوتبال از جذابیت می‌افتد، امیدوارم مسئولین این موضوع را از ریشه بررسی کنند تا شاهد این اتفاقات در استادیوم‌های ورزشی نباشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
FARHAD
0 #1 FARHAD 1397-05-22 18:11
نقش تو پس چیه؟خبر نداری اعتراض کردن؟هویج کم نداشتیم تو هم اضافه شدی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار