deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

به گزارش استقلال نیوز فرزاد مجیدی که با بیماری سرما خوردگی شدید روبرو شده است امروز در تمرین امروز تیم شرکت کرد

 

بهرام افشارزاده درباره وضعیت پرداختی مطالبات بازیکنان خارجی استقلال اظهار داشت:با وجود اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم مطالبات پنج تا شش بازیکن خارجی را پرداخت کنیم و خوشبختانه باشگاه دیگر بدهی به بازیکن خارجی ندارد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد تغییراتی در مدیریت استقلال صورت گرفته گفت: ما در چارت باشگاه معاونت نداریم بلکه باشگاه به صورت کمیته اداره می شود. سعی داریم تعداد نفراتی که در کمیته فعالیت می‌کنند از نظر کیفی افزایش دهیم تا کار در سال آینده با روند بهتری ادامه پیدا کند. از سال آینده با توجه به ورزشگاهی که به باشگاه استقلال اختصاص داده شده ما سعی خواهیم کرد کار ارزشیابی، استعدادیابی و خدمات پزشکی مجهزی برای بازیکنان استقلال انجام دهیم. رویکرد ما در سال آینده بیشتر در جهت استعدادیابی و شناسایی نفرات برتر برای باشگاه استقلال خواهد بود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فرزاد مجیدی  گفت: فرزاد مجیدی از باشگاه استقلال قهر نکرده که در تمرینات حضور پیدا نکند. او امروز در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد کرد ضمن اینکه من منتظر هیچ کس نیستم که بگویم که امروز مجیدی به تمرینات می‌آید یا خیر، اما باید بگویم که وی با باشگاه قهر نکرده است.

افشارزاده درباره اینکه چقدر به قهرمانی تیمش در لیگ برتر امیدوار است اظهار داشت: هر مدیری دوست دارد که در رقابت‌های لیگ برتر قهرمان شود. ما بازی‌های سختی را پیش‌رو داریم و هیچ بازی را نباید دست کم بگیریم. قطعا برای رسیدن به قهرمانی باید بازی‌های سختی را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم قهرمانی خود را در رقابت‌های لیگ تثبیت کنیم. بدون شک برای رسیدن به قهرمانی کار راحتی پیش‌رو نخواهیم داشت.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار