پرویز مظلومی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال با بازگشت مصدمانش و آمادگی خریدهای جدیدش تیم پرقدرتی خواهد شد.  

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص بازی استقلال و ذوب آهن، اتفاقات بازی سپیدرود و سپاهان و شرایط حال حاضر لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نمایش استقلال مقابل ذوب آهن

فکر می کردم هر دو تیم تدافعی به میدان بیایند. در این مدت چه در جام جهانی و چه در لیگ خودمان بازی های تدافعی زیادی دیدیم و مردم هم از این نوع بازی خسته شدند اما خوشبختانه بازیکنان دو تیم برعکس عمل کردند و شاهد یک بازی پرگل از دو تیم بودیم و اعتقاد داریم با نتیجه تساوی، عدالت برای هر دو تیم رعایت شد.

* دیدار آبی پوشان برابر تراکتور

خود من بارها برابر تراکتور چه در زمین و چه در عرصه مربیگری قرار گرفته ام. تراکتور امسال شرایط خوبی دارد. بازیکنان خوبی جذب کرده و اعتقاد دارم دیدار این دو تیم می تواند دیدنی باشد و حتی بهترین بازی فصل لقب بگیرد.

* حضور مسعود شجاعی، اشکان دژاگه مقابل استقلال

حضور این بازیکن ها و چند بازیکن صاحب نام دیگر در تراکتور بر جذابیت های این بازی خواهد افزود. اگر چه نمی دانم شجاعی و دژاگه مقابل استقلال بازی خواهند کرد اما اعتقاد دارم حضور آنها در زمین می تواند بر جذابیت های بازی بیفزاید.

* خریدهای جدید استقلال

استقلال با جذب مرتضی تبریزی، مارک نیومایر و طارق همام شرایط بهتری پیدا کردند و اگر مصدومان این تیم هم هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردند، استقلال پرقدرتی را در هفته های آتی شاهد خواهیم بود.

* عملکرد مدیران جدید استقلال

متأسفانه استقلال مدتی معطل جذب تیام و جباروف شد و همین مسئله باعث شد تا کمی در روند نقل و انتقالاتش خلل ایجاد گردد اما خوشبختانه مدیران باشگاه به سرعت بازیکنان مورد نظر شفر را جذب کرده و حالا با حضور مرتضی تبریزی شناخته شده و مایر و همام استقلال می تواند شرایط بهتری داشته باشد.

* ضعف فولاد در بازی مقابل پرسپولیس

از فولاد بعید بود که این طور بازی کند. آنها تیم پر مهره ای هستند. البته سرمربی علت ضعیف بودن تیمش را بهتر می داند ولی اعتقاد دارم پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و فولاد اگر می خواهد در کورس قهرمانی قرار بگیرد باید شرایط خود را تغییر بدهد.

* اتفاقات دیدار سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان

متأسفم که برخی تماشاگر نما با خداداد عزیزی اسطوره فوتبال ما رفتار ناشایستی داشتند. آنها باید شأن این بازیکن صاحب نام را حفظ کنند و یادشان باشد که تا یک ماه پیش تیمشان در دو گروه تمرین می کرد و اصلا مشخص نبود در لیگ برتر بازی خواهد کرد یا خیر؟ بنابراین هواداران سپیدرود باید صبوری پیشه کنند و اجازه دهند خداداد کارش را با آرامش ادامه دهد.

* رفتار خداداد عزیزی با تماشاگران سپیدرود

عزیزی باید صبور باشد. نباید جواب همه را بدهد زیرا هر مربی ای مخالفانی دارد و با توجه به اینکه خداداد سرد و گرم فوتبال را چشیده است، باید بهتر از این ها عمل کند و اجازه ندهد حواشی در کار او تأثیر بگذارد.

* ارزیابی از هفته دوم لیگ برتر

بازی های پر گلی را تماشا کردیم و این نشان داد که این تیم ها به دنبال بازی تدافعی نیستند و امیدوارم در هفته سوم نیز تیم ها به بازی هجومی روی آورده و شاهد بازی های زیبا توأم با گل های زیاد باشیم.

 

اخبار استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

پرویز مظلومی: باشگاه زمان زیادی صرف جپاروف و تیام کرد؛ فتحی می تواند استقلال را به شرایط ایده آل برساند!

پرویز مظلومی: مدیران استقلال جواب تلفن من را نمی دهند؛ به امید ابراهیمی برای جدایی حق می دهم!

دیدگاه‌ها  
شقایق انصاری
0 #1 شقایق انصاری 1397-05-15 13:05
کجا استقلال حقش مساوی بود؟کل بازی دست استقلال بود اون گل سالمی که زدیم و قبول نشد و گل مردود ذوب آهن رو ندیدی؟ :-x
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار