ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وریا بهترین بازیکن سمت راست ایران است و در این فصل هم می تواند بهترین بازیکن استقلال باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص نتیجه دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* بازی با ذوب آهن امیدوارمان کرد

عملکرد آبی پوشان در هفته دوم به مراتب نسبت به هفته اول بهتر بود تا این امیدواری پیش بیاید که این تیم هفته به هفته بهتر خواهد شد. نتیجه بازی پیکان و سایپا نشان داد پیکان هم تیم خوبی بوده و توقف این تیم هفته گذشته توسط تیم جوان شده استقلال نتیجه بدی نبوده است.

* استقلال هیچ گاه از فرصت دادن به جوانان ضرر نکرده است

مهم روند تیم است که اتفاقات نشان می‌دهد این روند رو به جلو می باشد و این موضوع باعث امیدواری است. شفر بازیکنان جوان و آینده داری را به خدمت گرفته و برای آن که این بازیکنان با شرایط تیم بزرگ استقلال هماهنگ شوند چند هفته‌ای زمان نیاز است. این تیم از گذشته تا به حال هیچ گاه از فرصت دادن به جوانان ضرر نکرده و من یقین دارم همین جوانان به زودی تبدیل به بازیکنان بزرگی در ترکیب تیم ما خواهند شد.

* وریا نشان داد حضور در جام جهانی واقعا حقش بود

وریا در این بازی خیلی چیزها را ثابت کرد. او نشان داد حضور در جام جهانی واقعا حقش بوده. وریا بهترین بازیکن سمت راست ایران است و در این فصل هم می تواند بهترین بازیکن استقلال باشد. او دو گل زد تا نشان دهد حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

* نتیجه دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی را نمی توان پیش بینی کرد

تراکتور مثل استقلال یکی از مدعیان این فصل خواهد بود. آنها بازیکنان اسم و رسم دار زیادی را به خدمت گرفتند و تقابل بازیکنان نامدار و باتجربه این تیم با بازیکنان جوان استقلال می تواند اتفاق جالبی را در هفته سوم رقم بزند. نتیجه این بازی را واقعا نمی توان پیش بینی کرد اما امیدوارم این دیدار یک بازی جذاب و تماشاگر پسند باشد و تیمی که شایستگی بیشتری دارد به حقش برسد.

اخبار باشگاه استقلال تهران

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-05-14 14:19
آقای محترم اینجا فجر سپاسی نیست که بازیکن جوان بیاره و 20 هفته به پاش بشینه که پخته بشه!!! دوست نادان (امثال شما پیشکسوتان البته عزیز) بدتر از دشمن دانا( وزیر و فردوسی پور و..) ضربه میزنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار