محید حسینی

مدافع سابق استقلال رسما به تیم ترابزون اسپور ترکیه پیوست.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید مجید حسینی مدافع سابق باشگاه استقلال که در چند هفته اخیر بحث جدایی‌اش از استقلال زیاد مطرح شده بود، در نهایت به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

حسینی پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت با عقد قراردادی رسمی به تیم ترابزون اسپور ترکیه پیوست و قرار است از فصل آینده پیراهن این تیم را برتن کند.

با سخنان رئیس باشگاه ترابزون اسپور ترکیه درباره مجید حسینی، مدافع استقلال برای امضای قرارداد با این باشگاه ترکیه ای تایید شد و لحظاتی پیش قراردادش را با باشگاه ترابزون اسپور امضا کرد.

حسینی در گفت و گو تلوزیون ترکیه

به گزارش استقلال نیوز، سیدمجید حسینی، مدافع فصل گذشته استقلال در حالی امروز قرارداد خود را با ترابزون اسپور قطعی کرد که با وجود عدم امضای قرارداد با ترابزون اسپور ترکیه، در تمرینات این تیم شرکت کرده بود. باشگاه استقلال با توجه به اصرار حسینی به جدایی، اعلام کرد که باید رقم پیشنهادی باشگاه برای صدور رضایت‌نامه را بپذیرد. همچنین حسینی در صورت پیوستن از ترابزون به هر تیم دیگری، باید مبلغی از رقم انتقالش را به باشگاه استقلال بپردازد.

صبح امروز فتحی سرپرست باشگاه استقلال مدعی شد(از اینجا بخوانید) رقم درخواستی باشگاه استقلال طی صحبت با نماینده ترابزون اسپور چندین برابر بیشتر از 100 هزار دلار رقم فسخ قرارداد حسینی با استقلال بوده که توسط مدیران قبلی باشگاه تعیین شده بود!

 

به گزارش استقلال نیوز، سید مجید حسینی پس از عقد قرارداد با ترابزون اسپور ترکیه اظهار داشت:

خوشحالم که به ترابوزان اسپور ترکیه پیوستم. امیدوارم بتوانم رویاهای بزرگی را که در سر دارم، در تیم جدیدم محقق کنم. کار سختی در پیش دارم اما تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم در ترابزون موفق باشم. از اینکه به فوتبال ترکیه آمده‌ام و قرار است در ترابزون بازی کنم، بسیار راضی هستم. امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم(ایران) در ترکیه باشم. از مدیران استقلال و ترابوزان تشکر می کنم که باعث شدند اکنون اینجا باشم. در ابتدا مشکلی پیش آمده بود که خوشبختانه با گذشت زمان اتفاق خوبی برای من افتاد. من چند پیشنهاد از اروپا هم داشتم که از بین آنها ترابوزان را انتخاب کردم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
صیادمنش 24
+2 #1 صیادمنش 24 1397-05-08 14:32
پول پرست
$$$$$$$$$$$$$$$
نقل قول کردن
کامران
0 #2 کامران 1397-05-08 22:22
بررررو بابا نامرد، الان وقت پشت تیم خالی کردن بود، زمانی که خودت میدونی همه دارن تیم رو نابود میکنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار