امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: عصر امروز نتیجه تست پزشکی نیومایر می‌آید و در صورتی که مشکلی نباشد، با او قرارداد امضا می‌کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با تسنیم درباره شرایط تیم استقلال، تغییرات در کادر مدیریتی و سرپرستی، جذب بازیکنان جدید، وضعیت تیام، ترانسفر سید مجید حسینی، وزیر ورزش، صحبت های فتح الله زاده و.. صحبت‌ هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با توجه به نیاز کادر مدیریتی و سرپرستی را تغییر دادم

من تقریبا یک هفته پیش از شروع فصل آمدم، طبیعی بود که باید باشگاه را می‌شناختم. با توجه به نیازی که حس می‌کردم، در کادر مدیریتی و سرپرستی افرادی را منصوب کردم. امیدوارم با تغییر و تحولاتی که ایجاد شده، بتوانیم روند خوبی را در پیش بگیریم.

* اگر نیاز بود تغییرات دیگری هم خواهیم داشت

معاونت‌های ورزشی و اجرایی خالی بود که انتخاب‌ها را انجام دادیم و اگر نیاز بود تغییرات دیگری خواهیم داشت.

* عبداللهی را در سمت بالاتر گذاشتیم

آقای عبداللهی دیر در تمرینات شرکت می‌کنند، تمرین ساعت 10 بود و ظاهرا ساعت 10:30 یا 11 می‌آیند. روز گذشته با عبداللهی جلسه داشتیم. ایشان و حاجیلو دو یار قدیمی هستند و عبداللهی را در سمت بالاتر گذاشتیم و از تجربه او استفاده خواهیم کرد.

* عصر امروز نتیجه تست پزشکی نیومایر می‌آید

نیومایر آلمانی در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت کرده و مشغول گذراندن تست‌های پزشکی است. عصر امروز نتیجه تست پزشکی او می‌آید و در صورتی که مشکلی نباشد، با او قرارداد امضا می‌کنیم.

* با باشگاه ترکیه‌ای برای انتقال حسینی تقریبا توافق کرده‌ایم

ما با باشگاه ترکیه‌ای برای انتقال حسینی تقریبا توافق کرده‌ایم و مذاکرات مفصلی با هم داشتیم. تنها امضای قرارداد و صدور ITC باقیمانده است. روز گذشته از ما 48 ساعت فرصت برای امضای قرارداد خواستند و به زودی به ایران می‌آیند.

* از انتقال حسینی باشگاه سود خواهد داشت

چندین برابر بیشتر از 100 هزار دلار برای فسخ به باشگاه می رسد و اگر به هر تیمی دیگری هم برود، باید مبلغی به باشگاه استقلال بپردازد.

* هر زمان برای استقلال از وزیر وقت خواستیم به درخواست ما پاسخ مثبت داده‌اند

آقای وزیر تیم ما را به خوبی حمایت کرده‌اند. 30 استان و 40 فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش هستند، جلسات هیات دولت را دارند، اما هر زمان برای استقلال از ایشان وقت خواستیم به 24 ساعت نرسیده، به درخواست ما پاسخ مثبت داده‌اند. هر جایی نیاز بوده که زنگ بزنند، این کار را کرده‌اند. شأن وزیر اجل از این است که بخواهد در مورد فردی نظر بدهد یا وزارتخانه بخواهد وارد چنین مواردی شود. ایشان از استقلال و پرسپولیس به خصوص باشگاه ما حمایت کرده است و ما ممنون وزیر ورزش هستیم.

* آقای وزیر همیشه تسهیل کننده کارها بوده‌اند

آقای وزیر همیشه تسهیل کننده کارها بوده‌اند و لطف‌شان شامل حال بنده بوده است. ما رضایت باشگاه ذوب‌آهن را گرفته‌ایم و اگر پنجشنبه با ذوب‌آهن بازی نداشتیم، زودتر کارها انجام می‌شد. امیدواریم تا شنبه آینده کارها انجام شده و تبریزی در تمرینات استقلال شرکت کند.

* من مرد روزهای سختم

من مرد روزهای سخت هستم. هر مدیری که در روزهای سخت و بحرانی کاری انجام دهد، می‌توانیم بگوییم مدیر است. در روزهایی که کار راحت است و پول هم هست، مدیریت معنایی ندارد. امیدوارم با حمایت دوستان، پیشکسوتان و رسانه‌ها بتوانیم این بار سخت را از روی دوش‌مان برداریم. شاید بسیار سخت باشد، اما نشدنی نیست.

* 30 سال است با خانواده استقلال حشر و نشر دارم

دوستان به ما لطف دارند. من 30 سال است با خانواده استقلال و به خصوص پیشکسوتان حشر و نشر دارم و شاگردی آنها را کرده‌ام.

* تیام در ایران باید با ما مذاکره کند

از طریق نامه به تیام اطلاع داده‌ایم که سریعا به ایران بیاید و در تمرینات شرکت کند. ایجنت‌های او با ما تماس گرفته و گفتند چه چیزی می‌خواهید؟ اگر بیشتر از 200 هزار دلار برای فسخ قرارداد می‌خواهید، می‌پردازیم که پاسخ دادیم خیر. آخرین پیغام من به تیام این است که باید در تمرینات استقلال شرکت کند. اگر می‌خواهد به تیم دیگری برود، باشگاه خواهان او بیاید و مذاکره کند. قطعا تیام از ما رضایت‌نامه می‌خواهد و در اینجا یعنی ایران باید با ما مذاکره کند.

* این جام‌ها برای مردم است

گذشته‌ها به من ارتباطی ندارد. از من سؤال شد که به نقل از آقای رضا افتخاری گفته‌اند فتح‌الله‌زاده عنوان کرده اگر بدهی هم برجای گذاشته، جام‌های باشگاه هم برای دوران اوست. من هم پاسخ دادم، جام‌ها نه برای آقای افتخاری، نه فتح‌الله‌زاده، این جام‌ها برای مردم است. این جام‌ها برای کسی نیست. مگر جام را به نام کسی ثبت می‌کنند؟ جام برای هوادارانی است که در سکوها برای پیروزی تیم‌شان خنده و برای شکست اشک می‌ریزند. من هیچ صحبتی از بدهی‌های باشگاه نکردم، هر چند مسائلی از گذشته هست، اما آن را باز نکردم.

* مذاکراتی با ایمن خسین انجام داده‌ایم

مذاکراتی با ایمن خسین انجام داده‌ایم، اما هیچ اتفاقی نیفتاده که بگوییم کارش نهایی شده است. تا این لحظه تنها حضور نیومایر به شرط نتیجه تست‌‌های پزشکی نهایی شده است. انتقال تبریزی هم با توجه به صحبت‌های ما تا این لحظه بدون مشکل بوده و او از شنبه در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

* بازنشسته نیستم

بنده بازنشسته نیستم و 7،8 سال دیگر از خدمتم باقیمانده است.

* از بازنشتگی همکارانم بی اطلاعم

از وضعیت بازنشستگی آقای اکبر عباسی ملکی بی اطلاع هستم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-05-08 14:31
دیگه از گماشته و امربر وزیر لنگی و دار و دسته لنگی قرمزی وزارت خونه چه انتظاری دارید؟؟؟
غیر از چاپلوسی و تملق گویی وزیرک بی لیاقت دشمن مردم و هواداران؟؟؟
24 ساعته جواب فرمودن؟؟بابا خیلی لطف کردن سلطان بزرگ ورزش ایران..سردار سازندگی
تیم استقلال که به اوج قدرت رسیده بود و مدعی اول قهرمانی آسیا بود تار و مار شد و به تاریخ پیوست..
30 میلیون آدم الاف و سرگردان 4 تا بازیکن موندن که حضرت سید رضا افتخاری با خیانتهاش و کثافت کاریش بخوبی ماموریت ش انجام داد..
جامها برای هوادارانیست که در سکوها .......یعنی دروغگوترین تو و اون وزیر لنگی هستید...شماها اگر ارزش هوادار میلیونی استقلال میدونستید دستور کتک زدن و بازداشت و دستگیری هوادار مظلوم و رنج کشیده استقلال رو نمیدادید...برو شرم کن تو و اون رییس لنگیت...
در آخر بدان فتحی جون خیلی بچه ای اگر فکر کنی ذره ای به حرفهات باور داریم..تیام بکشونی ایران که چی بشه؟؟باشگاه استقلال بزرگ و پرافتخار بدنام تر از این بکنی در صحنه بین المللی؟؟ اگر خاین نبودی میفهمیدی که این حرکت باعث ترسیدن بقیه بازیکنان خارجی که احتمالا میخوان به استقلال بیان خواهد شد از جمله همین الحاجی گرو...هرچند که مطمینیم توهم عرضه و شجاعت آوردن مشابه تیام رو هرگز نداری...
همین الان استعفا بدی بهتره تا بخوای مثل اون افتخاری لنگی خاین و توقیفی نامرد استقلال رو به دره پرت کنی و بعد بزنی به چاک...حاج علی فتح الله زاده مدیر محبوب ماست والسلام..
حسابت با هواداران متعصب استقلال حالا دیگه خود دانی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار