تیم فوتبال استقلال

مدیران استقلال در حال رایزنی با کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برای حل مشکل بدهی های خود هستند و امیدوارند تا مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را بگیرند.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها باشگاه استقلال حال و روز خوبی ندارد و اکثر اخباری که پیرامون این تیم به گوش می رسد، اخباری ناامید و مایوس کننده برای هواداران است. آبی های پایتخت جمعه در اولین دیدار فصل جدید به مصاف پیکان می روند و این در حالی است که هنوز وضعیت بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده و تیم وینفرید شفر مقابل خودروسازان حتی شاید به اندازه پر کردن لیست 18 نفره هم بازیکن در اختیار نداشته باشد!

* شاید وریا در مقابل پیکان بازی کند

ووریا غفوری در اردوی ترکیه تیم فوتبال استقلال دچار مصدومیت از ناحیه مچ شد و دو روز زودتر از کاروان آبی پوشان به تهران برگشت تا به درمان بپردازد. غفوری بعد از درمان چند روزه حالا مشکلی برای حضور در تمرینات استقلال ندارد  و اگر مشکلی به وجود نیاید از امروز در تمرینات آبی پوشان شرکت خواهد کرد.

البته  غفوری مطالبات فصل گذشته خود را هم دریافت نکرده و به همین دلیل دو روز پیش به باشگاه استقلال رفت و در این زمینه با فتحی به صحبت پرداخت و از وی قول گرفت تا مطالباتش پرداخت شود.

با این شرایط به نظر می‌رسد در صورتی که این بازیکن از نظر بدنی در شرایط خوب باشد شفر بتواند از این بازیکن برای بازی جمعه استفاده کند.

* آقاخان مچ پایش را جراحی کرد

مرتضی آقاخان مهاجم فصل گذشته پیکان، در فصل نقل و انتقالات به استقلال پیوست و بعد از مدتی مشخص شد باید پای خود را جراحی کند. این بازیکن که از مصدومیت کهنه مچ پا رنج می‌برد در نهایت امروز پای خود را به تیغ جراحی سپرد و حداقل 9 هفته از مسابقات فوتبال دور خواهد بود. 

این در حالیست که مسئولان باشگاه در نظر دارند قرارداد این بازیکن را ثبت نکرده تا مهاجم جدید استقلال از نیم فصل در ترکیب این تیم به میدان برود.

* استقلالی ها برای ثبت قرارداد بازیکنان رایزنی می کنند

سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مدت هاست هشدارهای لازم را به تیم های بدهکار داده بودند و اعلام داشته بودند که این تیم ها مجاز به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نیستند و تنها قادر به استفاده از بازیکنانی هستند که از گذشته با آن ها قرارداد داشتند. یکی از این تیم ها استقلال است.

در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت به آغاز نخستین دیدار آبی پوشان در هجدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر باقی است مسئولین این تیم هنوز موفق به حل این مشکل نشده‌اند و به این ترتیب قرارداد هیچ یک از بازیکنان جدید استقلال ثبت نشده است.

مدیران استقلال در حال رایزنی برای حل این مشکل هستند و امیدوارند تا قبل از آغاز بازی نخست شان مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را گرفته تا مجاز به استفاده از آنها باشند. استقلالی‌ها بازیکنان زیادی را در اختیار ندارند و اگر نتوانند مجوز استفاده از بازیکنان جدید را بگیرند برای اولین بازی به مشکل بزرگی برخورد می کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار