امیرحسین فتحی

سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت: استقلال نیز مانند همه باشگاه ها مشکلات مالی دارد ولی ما به موقع به بازیکنان پرداختی خواهیم داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال پس از حضور در تمرین آبی هابه سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که در ادامه می خوانید:

* جلسه با شفر و بازیکنان

با بازیکنان و آقای شفر جلسه داشتیم. با دوستان و بازیکنان نیز صحبت کردم و به آنها بعد از تمرین خسته نباشید گفتم و اعلام کردم که هر مشکلی دارند مطرح کنید تا برطرف کنم.

* دلیل حضور در تمرین

در بازگشت تیم از ترکیه بازیکنان را ندیده بودم و برای خدا قوت گفتن و خسته نباشید به محل تمرین آمدم.

* تیام و جپاروف

نگفتم تیام و جپاروف امروز به ایران می آیند. یکی از این دو بازیکن آخر امشب و دیگری فردا به تهران سفر می کنند تا مذاکرات را نهایی کنیم.

* ناراحتی بازیکنان پس از جلسه با فتحی

هیچ مشکل خاصی با بازیکنان نیست و مشکلی نداریم.

* عدم پرداختی به بازیکنان

کسی برای آمدن به تمرین به من زنگ نزد و خودم خواستم بیایم. استقلال نیز مانند همه باشگاه ها مشکلات مالی دارد و ما به موقع پرداختی خواهیم داشت و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

* درخواست یک میلیارد و هشتصد میلیونی ذوب آهن برای تبریزی

من نامه باشگاه ذوب آهن در مورد مبلغ رضایتنامه تبریزی را هنوز ندیدم.

* رای کمیته انضباطی

من رای کمیته انضباطی در مورد باخت 3 بر صفر در دیدار سوپر جام را ندیدم و اکنون اعلام شده است. ما دوباره اعتراض می کنیم و این حق را داریم و پرونده را به کمیته استیناف خواهیم برد.

* آخرین وضعیت روزبه چشمی و مجید حسینی

چشمی بازیکن استقلال است و با بازگشت از مصدومیت دوباره در خدمت ایشان خواهیم بود. حسینی نیز بازیکن استقلال است و به تیم ما اضافه خواهد شد.
با مجید حسینی گفت و گویی نداشتم اما ایشان بازیکن استقلال است و اصلا نباید می رفتند. ایشان اشتباه کردند و خود او باز خواهد گشت.

به گزارش استقلال نیوز، امیر حسین فتحی در پایان تمرین امروز استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع حاضر شد و با وینفرد شفر و بازیکنان استقلال نشستس را برگزار کرد اما بعد از پایان این نشست بازیکنان با چهره‌ای درهم و ناراحت راهی منازل خود شدند.

فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، پژمان منتظری و.. نفراتی بودند که هنگام خروج از جلسه چهره‌ای در هم داشتند اما صحبت‌های رد و بدل شده در نشست امروز باعث ناراحتی استقلالی‌ها شد.

در این جلسه بازیکنان استقلال از وعده‌های افتخاری برای پرداخت طلب سال گذشته بازیکنان صحبت و به فتحی اعلام کردند که افتخاری قول داده بود در تاریخ اول مرداد ماه تمامی مطالبات فصل گذشته را تسویه کند و حتی این موضوع را یکی از اعضای هیات مدیره هم قبل از سفر به ترکیه در جمع بازیکنان اعلام کرد اما هیچ پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است.

سرپرست جدید باشگاه استقلال که چند روز است کار خود را آغاز کرده در نشست امروز مشکلات باشگاه و مسائل مالی را به بازیکنان اعلام و به آنها وعده داد سعی می‌کند تا روز دوشنبه آینده بخشی از مطالبات بازیکنان را به آنها پرداخت کند.

بازیکنان استقلال هم از اینکه مدیران سابق این باشگاه به آنها قول پرداخت پول در روز اول مرداد را داده بودند ناراحت شده و دلیل این موضوع را جویا شدند که ظاهرا مشخص شده مدیریت قبلی پولی که برای پرداخت به بازیکنان در نظر گرفته بود را برای کار دیگری خرج کرده که همین موضوع باعث ناراحتی بازیکنان و خروج آنها از جلسه با چهره‌ای درهم و مغموم شد.

شفر در مصاحبه امروز خود اشاره کرد که بازیکنان کمی از شرایط مالی خود ناراحت هستند و به همین دلیل از مدیرعامل خواست تا در تمرین امروز حضور پیدا کند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: تیام و جپاروف امروز می آیند؛ صحبتی از بازگشت جباری نشده است!

امیرحسین فتحی: تیام و جپاروف فردا به تهران می آیند؛ چشمی به زودی به تمرینات اضافه می شود

امیرحسین فتحی: با چشمی جلسه ای برگزار نکردم؛ شفر خودش خواستار لغو سفر به آلمان است!

امیرحسین فتحی: نیامده بودم که جانشین افتخاری شوم ؛ استقلال هیچ وقت متکی به چند بازیکن نبوده است!

دیدگاه‌ها  
صیادمنش 24
+2 #1 صیادمنش 24 1397-05-02 14:16
دروغگو
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+5 #2 مسعود عشق اس اس 1397-05-02 14:52
توهم نشون دادی فرق زیادی با اون افتخاری لنگی بله قربان گو نداری..همه شما آدمهای وزارت خونه لنگی قرمزی هستید که بصورت انتصابی و ماموریتی و نه انتخاب هواداران میلیونی استقلال، سر کار مدیریت بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه ایران" گماشته "میشوید..بله گماشته و گذاشته شده..برای انجام ماموریت واقعی تون یعنی تضعیف استقلال و کنترل قدرت انفجاری باشگاه استقلال و هواداران غیور و متعصبش..چون هیچ اختیار و استقلال شخصیتی از خودتون ندارید و همیشه با اون لنگی های دم کلفت بالایی هماهنگ و مطیع باشید..البته یادمون باشه ناسلامتی لنگ پولیس مافیایی پرطرفدارترین تیم ایرانه و نباید لنگیهای فوتبال نفهم خدای نکرده زبون شون لال ناراحت بشن یه موقع استقلال تو ایران و آسیا اوج بگیره دیگه حداقل نصف شون سکته و سقط میکنند...(حاج فتح الله کجایی یادت بخیر) حالا از اینا گذشته ما هواداران میخوایم بدونیم این روشهای بسیار مدرن و پیشرفته مدیریتی وزیرک لنگی از کدوم سیاره منظومه شمسی کشف و اثبات میشه؟؟؟مگه میشه یک باشگاه هییت مدیره داشته باشه رییس هییت مدیره هم داشته باشه بعد مثل بچه های یتیم براش سرپرست امربر مشخص و معلوم کنند؟؟یعنی پست مدیرعاملی کشک میشه دیگه درسته جناب وزیر اعظم؟؟اونهم سرپرستی بصورت موقتی و اطلاع ثانوی؟؟ واقعا تو این کشور چه خبره؟؟؟
نقل قول کردن
AZADEH
+3 #3 AZADEH 1397-05-02 20:27
تو این باشگاه چه خبره؟ هنوز قرارداد بازیکن ها تمدید نشده و سه روز دیگه هم لیگ شروع میشه آخه کجای دنیا چنین شرایطی برای یک تیم فراهم میکنن؟
نقل قول کردن
کامران
+4 #4 کامران 1397-05-03 00:24
تو مملکتی که رییس جمهوری میره برا یه تیم به رییس جمهور کشور دیگه رو میندازه و کارتش رو برا یه تیم خرج میکنه بعدش سرمربیش رو دعوت میکنه کاخ ریاست جمهوری و شام و جشن میگیره!!!! و پسر وزیر ورزشش لیدر رسمی اون تیمه!!! رییس فدراسیون رو از اعضای سابق اون تیم انتخاب میکنن!!!!!!انتظار نابود کردن رقیبش هم زیاد دور از ذهن نیست! چهار پنج ساله که روحانی اومده و استقلال تیم اول ایران تا اون زمان هر سال ضعیف تر و بدبخت تر میشه آقا حسن یه چیز رو فقط یه چیز تو نقشش حساب نکرده اونم قدرت خداس و دل میلیونها هوادار که خون کردی و ....
نقل قول کردن
حاج رضا نعمتی
+1 #5 حاج رضا نعمتی 1397-05-03 01:04
توکل به خدا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار