20120205151938 fariba

پیشکسوت استقلال معتقد است اگر اختلاف نظر تاکتیکی بین مربیان استقلال نباشد تیم پیشرفت نمیکند

 

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا پس از انجام بازی دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس برای یادبود رضا احدی و همایون بهزادی اظهار داشت: این بازی بزرگداشت دو فرد مهم فوتبال ما بود. برنامه بسیار خوبی بود رسانه ها خوب پوشش دادند شبکه ورزش مستقیم این بازی را پخش کرد. امیدوارم این برنامه ها برای افراد زنده هم برگزار شود. پیشکسوتانی چون روشن، ظلی و پروین هم حضور دارند. 

وی در ادامه افزود: هر کدام از افرادی که اسم بردم 100هزار آدم را به  استادیوم می آورند مردم دوست دارند اینها را دوباره ببینند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت فعلی استقلال و بازی راه آهن بیان داشت: استقلال در صدر جدول قرار دارد این هفته هم بازی حساسی پیش روی این تیم وجود دارد. راه آهن تیم ناشناخته ای است. استقلال علی رغم چند غایب جوانان خوبی دارد که می تواند این دیدار را ببرد و به مسیر رسیدنش به قهرمانی ادامه دهد. 

وی درباره  اختلاف صالح و مظلومی خاطرنشان کرد: به نظر من اگر اختلاف وجود نداشته باشد پیشرفت وجود ندارد. اختلاف تاکتیکی بوده و خوشبختانه با صحبت های عبداللهی و پورحیدری این مساله دوستانه حل شد. صالح دیروز با من در این باره صحبت کرد و مشکلی نیست.  صحبت من و صالح و همچنین با مربیان دیگر مرسوم است. من با قلعه نویی و مرحوم حجازی هم صحبت می کردم همانطور که الان با پرویز مظلومی حرف می زنم. صالح شاگرد من در سایپا بوده است. در تیم های قبلی اش هم با من حرف می زد و مشورت می گرفت. 

مربی پیشین استقلال درباره اینکه گفته می شود او از رفتار صالح با بازیکنان جوان انتقاد کرده است گفت: مربی اگر گوش بازیکن را نکشد چه کسی باید این کار را انجام دهد. اصلا درباره نحوه صحبت کردن او با جوان ها صحبت نکردم. 

وی درباره غیبت فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال تاکید کرد: من اطلاعی ندارم مدیریت باشگاه باید پاسخگو باشد. صحبتی با من درباره سرپرستی نشده بود. تنها یک گمانه زنی رسانه ای بود. همین الان من مدیرعامل استقلال هستم؛ تدارکات استقلال هستم و هر کاری از دستم بر بیاید همیشه  انجام می دهم. انشاالله منصور پورحیدری حالش خوب می شود و دوباره برمی گردد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نصرالله عبداللهی گفت: باشگاه استقلال برای نصرالله عبداللهی است او هر وقت حضور داشته منشأ خیر بوده است آشتی مظلومی و صالح به خاطر نصرالله عبداللهی بوده است. 

فریبا در پایان درباره 1000 تومانی شدن بلیت بازی های سرخابی های پایتخت اذعان داشت: وقتی رایگان بود اصلا خوب نبود اما الان که 1000 تومان شده است خوب است انشاالله در بازی جمعه 80 هزار نفر به ورزشگاه بیایند واستقلال را تشویق کنند.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار