وینفرد شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر بازنده شدن این تیم در سوپر جام واکنش نشان داد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه، در مورد رای سازمان لیگ فوتبال در خصوص دیدار سوپرجام توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:  

تصمیم عجیب سازمان لیگ  

من از این تصمیم متعجبم. همه میدانند این فصل به خاطر جام جهانی و جام ملتها بسیار فشرده است و به دلیل همین فشردگی، عملکرد همه تیمهای لیگ و دستیابی آنها به اهدافشان تحت تاثیر قرار میگیرد.

دلیل درخواست تعویق سوپر جام

لیگ زودتر از زمان معمول آغاز میشود که این موضوع قابل تغییر نیست و زمانی که برای سوپرکاپ اعلام شد هم اصلا زمان مناسبی نبود. ما به همین دلیل با حامی مالی مان صحبت کردیم تا به ما کمک کنند برای تعویق این دیدار، ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کردیم و به صورت رسمی هم درخواست خود جهت تعویق این مسابقه را برایشان ارسال کردیم. حالا باشگاه مرا مطلع کرد که مسابقه لغو شده و ناگهان خبر این بود که ما انصراف داده ایم و پرسپولیس برنده شده!

دربی رفت و برگشت آسیایی

همه میدانند دربی چه اهمیتی دارد و دلیل ما برای تعویق این مسابقه، اهمیت شرایط دو تیم به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان وهمین طور تیم ملی ایران بوده است. میدانم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس در یک موضوع متحد هستند که 2 دربی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. فکر میکنم این مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد امیدوار بودم از این هدف بسیار خوب حمایت کنند.

برگزاری سوپر جام در یک کشور اروپایی

من نمیدانم شاید این نتیجه یک اشتباه یا سو تفاهم بوده زیرا ما تقاضای تعویق بازی را داشتیم و حالا میگویند استقلال درخواست لغو بازی را داشته و بازنده شده است!حتی ما میتوانیم سوپرکاپ را با حمایت اسپانسر مشترکمان و در زمانی دیگر در اروپا برگزار کنیم زیرا هزاران هواداران استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران و اروپا میتوانند تیمهای محبوبشان را از نزدیک ببینند.

* ما به این تصمیم اعتراض داریم و آن را نمیپذیریم

ما به این تصمیم اعتراض داریم و آن را نمیپذیریم. سازمان لیگ و فدراسیون شماره مرا دارند و میتوانند هر زمانی از شب و روز با من تماس بگیرند برای تعویق این بازی.به عنوان نماینده استقلال، من و همه اعضای تیم به همه هواداران استقلال در همه دنیا سلام میرسانیم.

رفتار دوگانه سازمان لیگ 

فقط یک نکته جالب برای من هست و آن هم اینکه تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما نامه داد و گفت که بازی نمی‌کنند و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود.

آن زمان این نامه انصراف مهم نبود ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟! منطقی این بود که نامه رسمی ما را رسما با یک نامه جواب می‌دادند و می‌گفتند که نمی تو‌انیم تاریخ دیگری برای سوپرکاپ پیدا کنیم.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال: سازمان لیگ به جای اقدامات شتابزده قوانین اولیه را ملاک قرار دهد

پندار توفیقی: وزیر با به تعویق افتادن دربی موافق بود؛ سازمان لیگ هرچه سریع‌تر این تصمیم را تغییر دهد

حسن زمانی: سازمان لیگ باید رسما از استقلال عذرخواهی کند؛ جریمه نمی دهیم و بازی سوپر جام هم باید برگزار شود!

باشگاه استقلال: تصمیم سازمان لیگ شائبه بر انگیز است؛ هرگز از سوپر جام انصراف ندایدم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار