امیرحسین فتحی

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران جوان هستند و بیشترین نگرانی آن ها بابت نقل و انتقالات است و اگر باشگاه اطلاع رسانی می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص درباره شرایط استقلال، بحث جانشینی‌اش به جای رضا افتخاری و ... صحبت‌ کرد.

در ادامه صحبت های این عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال که هواداران نسبت به اضافه شدن او به مجموعه مدیریتی آبی ها انتقاد فراوانی دارند را می خواهید:

* هواداران استقلال از وضعیت تیم‌شان راضی نیستند و روز گذشته مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. نظر شما چیست؟

این ها جوان هستند و نگران آینده تیم، هواداران احساساتی که شور و هیجان زیادی دارند. بیشترین نگرانی هواداران بابت نقل و انتقالات است و اگر باشگاه اطلاع رسانی می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد. مسئولان در تلاش هستند به وضعیت باشگاه سر و سامان بدهند، هواداران هم دغدغه زیادی بابت تیم‌شان دارند. باشگاه باید اطلاع رسانی می‌کرد که علت رفتن فلان بازیکن چیست یا درخواست‌شان چه چیزی بوده است. اگر اطلاع رسانی می‌شد، هواداران برای خودشان تحلیل کرده و با دید باز به مسائل نگاه می‌کردند.

* با این شرایط فکر می‌کنید استقلال در فصل آینده چه نتیجه‌ای کسب کند؟

این استقلال بهتر از سال قبل خواهد شد. تیمی که شفر دارد، بهتر از تیمی که علیرضا منصوریان را در فصل گذشته داشت، نیست؟

* اما تیم نصف و نیمه تمرین کرده است.

شفر مربی توانمندی است و تقریبا به غیر از دو، سه مهره، بازیکنان زیادی دارد. به لطف خداوند و حمایت هواداران، مطمئن هستم که استقلال فصل آینده بهتر از سال گذشته نتیجه می‌گیرد.

* جدایی بازیکنانی چون امید ابراهیمی، امید نورافکن و جدایی احتمالی سید مجید حسینی به استقلال ضربه نمی‌زند؟

از این بازیکنان زیاد بودند که جدا شدند، اما استقلال قهرمان و زنده است. مطمئن باشید استقلال مهد پرورش بازیکنانی چون ابراهیمی است.

* در جریان اوضاع باشگاه هستید؟

بله، با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه در تماس هستم و به باشگاه هم سَر می‌زنم. هر جایی که به من نیاز باشد، انجام وظیفه خواهم کرد.

* حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه از نقل و انتقالات ناراضی است و نمره 10 را به افتخاری و پندار توفیقی داده است. شما چه نمره‌ای می‌دهید؟

من اشرافی به نقل و انتقالات ندارم که نمره بدهم. باید برگه‌ای بیاید تا غلط و درست آن مشخص شده و نمره بدهم. قطعا با گزارش افتخاری به نقل و انتقالات نمره می‌دهم.

* در مورد شما بحث‌های زیادی شده که قرار است جانشین رضا افتخاری در پست مدیرعاملی استقلال شوید. بحث بعدی هم این بوده که به وزیر ورزش و جوانان گفته‌اید که نقل و انتقالات به پایان برسد و سپس مدیرعامل شوید..

اگر صحبتی از طرف من مطرح شده، آن را تکذیب می‌کنم. من بی‌اطلاع هستم و به دستور وزیر ورزش به هیات مدیره استقلال آمده‌ام. سوابق بنده موجود است و تا جایی که صلاح باشد، در خدمت خواهم بود. اینکه فتحی قرار است بیاید و این کاره شود یا برود را، در فضای مجازی می‌خوانم. برخی‌ها لطف دارند من را در پست‌های بالاتر قرار داده و برخی‌ها هم کم لطفی می‌کنند. نه ارتباطی با کسی دارم نه دنبال بالا بردن پستم هستم.

* در خصوص شما شایعه شده که پرسپولیسی هستید و همین مسئله باعث شده هواداران استقلال با قرار دادن تصویرتان در صفحات مجازی به شما حمله کنند.

من پرسپولیسی نیستم و دوستان این موضوع را می‌دانند. برخی‌ها گفته‌اند که 30 سال پیش که مسئولیت کمیته انضباطی را برعهده داشتم، استقلال را با جرایم سنگینی روبه‌رو کرده‌ام. وقتی مسئولیت انضباطی داشتم، برایم فرقی نمی‌کرد استقلال جریمه شود یا پرسپولیس. مسئولیتم ایجاب می‌کرد که کارم را به درستی انجام دهم. اگر آن مقطع استقلال را محروم نمی‌کردم، رقیبان اعتراض می‌کردند که چرا تبعیض قائل شده‌اید. در تیم‌های عقاب و بهمن که حضور داشتم، به نوبه خودم به استقلال کمک کردم.

* صحبت پایانی؟

وزیر ورزش چهره سیاسی است و برای وزیر آبی و قرمز فرقی نمی‌کند. هیچ زمانی به یاد ندارم که رئیس دستگاهی به این اندازه به مسائل ریز ورود کند. ما 40،50 فدراسیون ورزشی داریم و برای رسیدگی به آنها زمان زیادی لازم است، اما انصافا هر موقع از وزیر وقت خواستیم یک ساعت وقت داد‌ه‌اند، چه از طرف استقلال، چه پرسپولیس.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار