محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه تاکنون بحران های زیادی را مدیریت کرده و به سلامت تیم را از آن بحران ها خارج کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر در خصوص گلایه‌های شفر در خصوص تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام، اعتراض هواداران به عدم تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و اضافه شدن فتحی در هیات مدیره باشگاه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اعتراض شفر به تاریخ بازی سوپر جام

باید به شفر حق داد که نگران بازی سوپر جام باشد و به تاریخ برگزاری آن گلایه داشته باشد. به هرحال این بازی مقابل پرسپولیس است و در هر سطحی که باشد نتیجه آن برای هواداران هر دو تیم مهم است. تیم استقلال هنوز کامل نشده و تمرینات ما با همه نفرات انجام نمی شود. لذا طبیعی است که آمادگی استقلال برای این بازی کمتر از رقیبش باشد.

* تجدید نظر سازمان لیگ در تاریخ بازی سوپر جام

امیدوارم سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال در برنامه ریزی خود تجدید نظر کنند. به هرحال اگر دو تیم در شرایط مساوی و خوبی قرار داشته باشند کیفیت این بازی هم بالا می رود و حرف و حدیث هم در آن کمتر می شود. تیم بازنده و هوادارانش هم بعد از بازی به فدراسیون هجمه وارد نمی کنند.

هر مربی هم جای شفر بود به این شرایط انتقاد می کرد و همین درخواست را داشت که شفر دارد.

* تمدید ستاره های استقلال

در روزهای اخیر خبرهای خوبی به گوش رسیده و توافقاتی هم با بازیکنان حاصل شده است. من بعید می دانم که این نفرات جایی به جز استقلال بروند. هر چند همه آنها بازیکنان بزرگی هستند و حتما هم از داخل و خارج کشور پیشنهاداتی دارند، اما با همه این وجود من بعید می دانم مقصد آنها جایی به جز استقلال باشد.

* اعتراض هواداران به شرایط کنونی باشگاه

هواداران نباید سطحی بین و عجول باشند. آنها باید به باشگاه و به خصوص به شخص افتخاری اعتماد داشته باشند. مدیرعامل باشگاه تاکنون بحران های زیادی را مدیریت کرده و به سلامت تیم را از آن بحران ها خارج کرده است. اگر هواداران پشت باشگاه باشند قطعا از این بحران هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

* حضور فتحی در هیات مدیره استقلال

آقای فتحی از مدیران ورزشی و با سابقه فوتبال و از علاقمندان به استقلال است. حتما حضور ایشان در هیات مدیره باشگاه منشاء خیر خواهد بود و به پیشبرد اهداف باشگاه کمک خواهد کرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار