سیدرضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از هواداران تیم فوتبال باشگاه استقلال خواستم اصلا نگران نباشند و اجازه دهند در یک فضای همراه با آرامش خواسته های به حق شان را تحقق بخشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از دیدار با نمایندگان هواداران تیم فوتبال این باشگاه در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان صبحت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* از هواداران خواستم کار را به ما بسپارند

به هواداران استقلال گفتم اصلا نگران نباشید و اگر کار را به ما سپردید اجازه بدهید در یک فضای همراه با آرامش شرایط را به خوبی برای تحقق خواسته های به حق شما ادامه دهیم.

* به هواداران اطمینان می دهم خواسته هایشان برآورده می شود

برنامه های مختلفی را به منظور آماده سازی تیم برای حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتبال ایران همچنین ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تدارک دیده ایم. نتایج این برنامه ها و فرآیندهای مختلفی را که دنبال می شود به زودی اعلام خواهیم کرد و به هواداران اطمینان می دهم خواسته های آنها برآورده می شود.

تجمع هواداران استقلال

* مذاکرات با بازیکنان مورد نظر را یکی از برنامه های مهم استقلال برای حضور پرقدرت در رقابتهای پیش رو خواهد بود

واقعیت آن است که برای مذاکرات بازیکنان آنچه اهمیت دارد حفظ منافع باشگاه و بازیکنان است و به هیچ وجه صلاح نیست که در حین مذاکرات اطلاع رسانی صورت گیرد ولی قطعا پس از پایان هر مذاکره و فرایندی که منجر به انعقاد قرارداد شود ،بلافاصله اطلاع رسانی می کنیم و سایت باشگاه هم منبع رسمی اخبار این باشگاه است که هواداران می توانند اخبار صحیح را از طریق سایت دنبال کنند .

* غفوری قطعا در استقلال می ماند

همین امروز صبح، جلسه نهایی با وریا غفوری برگزار شد و حضور این بازیکنان در استقلال استمرار خواهد داشت این بازیکن تعصب خاصی به استقلال دارد و به ما اعلام کرد در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نخواهد کرد. از طرفی مذاکرات با تیام، جپارف و امید ابراهیمی ادامه خواهد داشت.

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار