تیم فوتبال استقلال

فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به یک باره به طرزی مشکوک و بحث برانگیز قطع شد و هنوز خبری از تمدید قراداد ستاره های فصل گذشته تیم نیست که نیست!

 

به گزارش استقلال نیوز، در روزهایی که تیم دوم پایتخت با وجود محرومیت از نقل و انتقالات تابستانی میلیارد میلیارد خرج خرید بازیکن و تمدید با بازیکنان فصل گذشته خود می کند، اما انگار استقلال از نقل و انتقالات محروم است و نباید در بازار باشد!

درست است که استقلال چند خرید جوان و 4-5 خرید لیگ برتری در تعطیلات انجام داد ولی اولویت برای هواداران و کادر فنی تمدید قرارداد ستارگان تیم بود و هست و خواهد بود. تمرینات پیش فصل در حالی آغاز شد که از غفوری، تیام و جپاروف علیرغم اینکه با زبان بی زبانی فریاد می زنند خواستار تمدید قرارداد و ماندن در استقلال هستند، خبری نیست. فقط وعده وعید، فقط حرف و فقط حرف!

در مورد امید ابراهیمی و سید مجید حسینی به بهانه ریکاوری و استراحت بعد از جام جهانی خودمان را گول بزنیم، بهتر است!

سرور جپاروف هفته گذشته در کامنتی در اینستاگرام اعلام کرد باشگاه به وعده های فصل گذشته خود عمل نکرده و اگر این وعده ها عملی شوند او مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد.

استوری تیام

مامه بابا تیام روز گذشته با انتشار متنی در اینستاگرام عنوان کرد بی صبرانه منتظر حل شدن مسائل ، علی الخصوص مشکل بدهی مالیاتی اش و ملحق شدن به تیم است.

پست اینستاگرامی غفوری

وریا غفوری هم امروز پستی در صفحه شخصی اش منتشر کرد و صراحتا عنوان کرد هیچ وعده و تعهدی از طرف باشگاه عملی نشده است.

نمی دانیم چرا و به چه دلیل به یک باره موتور فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال خاموش شد؟

چرا ستاره ها و بازیکنان کلیدی تیم نباید از آغاز تمرینات پیش فصل در اختیار کادر فنی قرار بگیرند تا تیم از ابتدای لیگ منسجم و هماهنگ به میدان برود؟

امیر فتحی

فتحی چرا و به چه دلیل به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد؟ کسی که سابقه افتضاح حذف از آسیا را در بخش مدیریتی استقلال در کارنامه دارد. او امروز در مصاحبه ای اعلام کرد در شان هیات مدیره نیست به مسائل مالی ورود کند(از اینجا بخوانید).

حال ما نمی دانیم وظیفه هیات مدیره چیست!؟ شاید سنگ اندازی در جذب بازیکن جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته و یا شاید تلاش برای حذف استقلال از آسیا باشد! شاید هم چلوکباب خوردن به بهانه برگزاری جلسات!

پست اینستاگرامی توفیقی

پست اینستاگرامی سید پندار توفیقی هم در نوع خود جالب است!

آقای توفیقی عزیز، کسی منکر تلاش های شما نیست. ولی تلاش های شما وقتی نتیجه بخش است که شاکله تیم فصل قبل حفظ شود. از دست دادن هر کدام از بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود، از غفوری گرفته تا جپاروف، تیام، ابراهیمی و حسینی یعنی باخت! آن هم باختی بسیار سنگین که بهایش را باید منه هوادار بپردازم. بازیکنان جوان جذب شده، آینده استقلال هستند ولی ما زمان حال هم برایمان مهم است. لطفا سفسطه و مغلطه نکنید!

مدیران استقلال، برای تمرینات پیش فصل تیمی نصف و نیمه تحویل شفر و کادر فنی اش دادند. چیزی که در هیچ جای دنیا نمی توان دید. اگر واقعا استقلالی هستید و استقلال را برای جا و مقام نمی خواهید، بگویید چه کسی یا چه کسانی در کار شما خلل ایجاد می کنند. چه کسانی نمی خواهند استقلال آرامش داشته باشد در حالیکه تیم متقلب پایتخت که توسط فیفا از نقل و انتقالات محروم است در آرامش کامل در اردوی خارج از کشور به سر می برد، برای نیم فصل بازیکن می خرد و با قراردادهای نجومی با بازیکنانش که حتی 1/3 ارزش آن پول ها را هم ندارند، تمدید قرارداد می کند.

امیدواریم به زودی و تا آخر همین هفته خبرهای خوبی از تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و اضافه شدن آن ها به تمرینات پیش فصل بشنویم. امسال کسب ستاره سوم به کوری چشم بدخواهان تاج کبیر دور از دسترس نیست.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار