اکبر عباسی ملکی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: حجازی چه در زمان بازی کردن و چه مربیگری همیشه صادق بود و این افراد همیشه در تاریخ می‌مانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر عباسی ملکی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده یاد حجازی که شب گذشته به همت کانون هواداران استقلال برگزار شد در خصوص مرحوم حجازی، 

* مرحوم حجازی

ناصر حجازی مرد بسیار بزرگی بود و جزو اسطوره‌های باشگاه استقلال محسوب می‌شود، او چه در زمان بازی کردن و چه مربیگری همیشه صادق بود و این افراد همیشه در تاریخ می‌مانند.

* استقلال و شخصیت قهرمانی

اطمینان داشته باشید که استقلال شخصیت قهرمانی را دارد و داشته است، برای موفقیت یک تیم همه باید با هم جمع و متحد باشند که امسال هم اینچنین بود. دیدید که تیم هم در داخل و هم خارج از کشور خوب کار کرد و اطمینان داشته باشید امسال می‌توانیم ستاره سوم را بگیریم.

* وضعیت جپاروف و تیام

ستون‌های اصلی استقلال در تیم می‌مانند. جپاروف فقط با استقلال قرارداد ندارد که آن هم نهایی شده و در استقلال می‌ماند. تمهیداتی هم در مورد تیام داریم که ان‌شاالله انجام خواهد شد. با 2-3 بازیکن هم که مد نظر شفر بود صحبت‌هایی را انجام دادیم که ان‌شاالله نهایی خواهد شد.

* دیدار با السد

ما قبلا با السد بازی کردیم و این تیم را می‌شناسیم، امیدواریم در تهران کار را تمام کنیم و ان‌شاالله کار به بازی برگشت هم نمی‌رسد. آنها بازیکنی مثل ژاوی را در اختیار دارند ولی امیدوار هستیم کار به بازی برگشت نرسد. ان‌شاالله پرسپولیس هم موفق باشد، شاید در مرحله بعد ما به هم بخوریم و من امیدوارم استقلال تیم خودمان در مرحله یعد باشد.

* استقلال و ابزارهای قهرمانی آسیا

استقلال تمام ابزارهای قهرمانی در آسیا را دارد، ما در 9 ماه گذشته تمامی حواشی استقلال را جمع کردیم، سال گذشته ما به شکلی کار کردیم که فقط یک بازیکن اخراجی داشتیم یعنی از این همه بازیکن فقط یک بار بازیکن ما کارت قرمز از داوران گرفته است.

* جذب بمب های مد نظر شفر

ما صحبت‌های لازم را انجام دادیم، قرارداد بازیکنانی که مد نظر شفر بوده نهایی شده است. بمب که نمی‌توانیم بگوییم ولی هر کدام از این نفرات خودشان نوعی بمب هستند!

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار