علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: شانس استقلال برای قهرمانی آسیا بیشتر از ۷ تیم دیگر است اگر استخوان بندی و به خصوص تیام حفظ شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی آسیا انجام شد و تیم های ایرانی استقلال و پرسپولیس هم حریفان خود را شناختند. استقلال در این مرحله باید به مصاف السد قطر برود و پرسپولیس نیز با دیگر تیم قطری که الدحیل باشد باید دیدار کند. علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در واکنش به این قرعه کشی صحبت‌هایی انجام داد. که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* خیلی خوب شد که دو تیم ایرانی به هم نخوردند

از نظر من خیلی خوب شد که تیم های ایرانی به هم نخوردند. چون مثل مرحله قبل که استقلال و ذوب آهن با هم برخورد کردند و به ناچار یک تیم ایرانی از گردونه مسابقات کنار رفت، الان هم با جبر فوتبال یک تیم ایرانی کنار می‌رفت و یک شانس از شانس های ما کم می‌شد.

* دو تیم ایرانی توان غلبه بر دو تیم قطری را دارند

از نظر من هر دو تیم ایرانی استقلال و پرسپولیس توان غلبه بر السد و الدحیل را دارند و من امیدوارم این اتفاق بیفتد تا حضور یک تیم ایرانی در فینال این مسابقات تضمین شود. ضمن این که من برای هر دو تیم ایرانی شانس قهرمانی قائل هستم.

* استقلال شرایط بهتری برای قهرمانی آسیا دارد

استقلال و پرسپولیس در این فصل بر عکس هم عمل کردند. ابتدای فصل پرسپولیس خیلی خوب بود و استقلال مشکل داشت. اما در انتهای فصل استقلال اوج گرفت و  پرسپولیس به مشکل خورد. اما با این وجود هر دو تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارند. به خصوص استقلال که در شرایط بهتری قرار دارد. اگر مسئولین این باشگاه بتوانند استخوان‌بندی تیم و به خصوص مامه تیام را حفظ کنند اتفاقا به نظر من شانس استقلال برای قهرمانی آسیا بیشتر از ۷ تیم دیگری است که در این مرحله حضور دارند.

* به صلاح نورافکن نیست این فصل لژیونر شود

این درست است که همه بازیکنان سودای لژیونر شدن در سر دارند، اما به اعتقاد من به صلاح نورافکن نیست که در این فصل لژیونر شود. او باید با توجه به شرایط سنی خوبی که دارد یک فصل دیگر در استقلال بازی کند و زیر نظر شفر تجربه اندوزی کند و در این صورت می تواند فصل آینده با شرایط خیلی بهتری راهی لیگهای اروپایی شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار