جپاروف و تیام

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از برد شیرین برابر ذوب آهن به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند و از حضور پر شور هواداران در این دیدار تشکر کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد پیروزی شیرین مقابل ذوب آهن و صعود به مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا برخی از بازیکنان استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند که در ادامه صحبت های آن ها را می خوانید:

امید نورافکن

بعد از برتری 3 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درباره اینکه آیا قرار است فوتبالش را در این تیم ادامه دهد یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم اگر استقلال اجازه دهد می‌توانم بروم و در اروپا بازی کنم. ان‌شاءالله باشگاه کمکم کند تا بتوانم به اروپا بروم و عملکرد خوبی در آنجا هم داشته باشم و بعد از 5 یا 6 سال دوباره به استقلال برگردم و به این تیم کمک کنم.
وی درباره شعارهایی که هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی سر می‌دادند گفت: امیرخان جدا از اینکه سرمربی تیم رقیب بود، سرمربی استقلال بوده و برای این هواداران و همچنین برای من بسیار زحمت کشیده است. صحبت‌هایی که علیه او شد درست نبود.
هافبک استقلال درباره اینکه آیا این آخرین بازی‌اش برای این تیم بود، گفت: دو سه پیشنهاد از اروپا دارم که باید باشگاه کمک کند تا بتوانم درست تصمیم بگیرم و به خوبی و خوشی از این هواداران دل بکنم.

مامه بابا تیام

بابت پیروزی خیلی خوشحالم. خودمان را خیلی خوب برای بازی آماده کردیم و می‌دانستیم وقتی به زمین می‌رویم باید چه کار کنیم. خیلی خوب روی تیم حریف مطالعه کرده بودیم و با 200 درصد توان تلاش کردیم تا پیروز شویم. از همه هوادارانی که از ما خوب حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

مهدی قائدی 

خیلی خوشحالم که استقلال برنده این بازی شد. بازی پرفشار و سنگینی بود. امیدوارم بتوانم در مرحله بعد به استقلال کمک کنم. من تصمیمی برای جدایی ندارم، اما اگر قرار به این کار باشد دوست دارم با نورافکن با هم از استقلال به فوتبال اروپا برویم.

روزبه چشمی

باید دست تک تک هواداران را ببوسیم که به ورزشگاه آمدند و واقعاً جای تشکر دارد. خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و بازی را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم. خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.
می‌توانید از داریوش شجاعیان هم بپرسید؛ به نظرم در دیدار رفت برخوردی بین شجاعیان و فخرالدینی رخ نداد. برخلاف اینکه برخی‌ها می‌گویند دیدار رفت زیادی اتفاقی نیفتاد، اما به نظرم دیدار رفت خشن بود. ما در بازی رفت هرچقدر خواستیم فوتبال بازی کنیم اما خشونت بازی بیشتر از قبل شد. در این بازی هم ما مجبور بودیم فیزیکی بازی کنیم و اگر قرار باشد فوتبال بازی کنیم ما هم می‌توانیم اینطور بازی کنیم.
اتفاقات امروز به بازی رفت ما برمی‌گردد. ما در آن مسابقه به جز شجاعیان چند مصدوم داشتیم و در این هفته امید ابراهیمی و چند بازیکن دیگرمان یا فیزیوتراپی کردند یا فقط با 50 درصد توان توانستند تمرین کنند. خدا را شکر در هر صورت صعود کردیم.

سید مجید حسینی

خداراشکر که توانستیم این بازی را ببریم. هواداران لطف کردند و از ما حمایت لازم را داشتند، البته روی یک اتفاق گل خوردیم، ولی در کل  روز خوبی داشتیم.
دست هواداران درد نکند. وظیفه ماست که این بازی‌ها را ببریم و دل آنها را شاد کنیم. امیدوارم بتوانیم در مرحله‌های بعد هم خوب نتیجه بگیریم و  به فینال برسیم. 
ابتدا باید ببینم در لیست آقای کی‌روش هستم یا نه، بعد از آن در مورد فصل بعد تصمیم می‌گیرم. جدایی‌ام از استقلال قطعی نیست.

وریا غفوری

من خیلی به شعارهای هواداران دقت نکردم اما اگر واقعاً شعاری علیه قلعه‌نویی داده شده باشد کار درستی نبوده است. نظر شخصی من این است اگر هر بازیکن و مربی با یک تیم قهرمان شود باید همیشه حرمت او حفظ شود. قلعه‌نویی سه دوره با استقلال قهرمان لیگ شده و بهتر است حرمت او حفظ شود.

شرایط بازی رفت خیلی متفاوت بود. ما در آن مسابقه مهاجم گلزن خود تیام را در اختیار نداشتیم و این مسئله خیلی به ضررمان تمام شد، از طرفی زمین چمن ورزشگاه فولادشهر هم خیلی سفت بود و راحت نمی‌شد در آنجا بازی کرد. خوشبختانه در ورزشگاه آزادی همه چیز برای یک برد شیرین آماده بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد.
واقعاً رفتار تماشاگران امروز عالی بود باید دست تک تک این تماشاگران را بوسید، آنها نه تنها در آسیا بلکه در دنیا بی‌نظیر هستند.

قراردادم با استقلال به اتمام رسیده است و فکر کنم باشگاه هم در چند وقت اخیر درگیر مشکلات درونی از جمله بدهی‌ها و همچنین موضوع تمدید قرارداد شفر بوده است. از این به بعد با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام خواهد رسید مذاکره خواهند کرد. اینطور نیست که بخواهم همه چیز را به آینده موکول کنم، من تمایل دارم در استقلال بمانم، اما باید دید باشگاه ما را اصلا می‌خواهد یا نه.

پژمان منتظری

خداراشکر که بازی را بردیم و تماشاگران هم سنگ تمام گذاشتند. خوشبختانه در مسابقه‌ای که تیم برتر بودیم، توانستیم برنده باشیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تمام توان‌شان را گذاشتند. خداراشکر به خواسته‌مان رسیدیم. تشکر می‌کنم از کسانی که امروز اسم‌شان نبود، اما همیشه کنار استقلال بودند و در برد‌های‌مان کنارمان بودند، حتی زمانی هم که می‌باختیم. جای مجتبی جباری در این جشن و فینال جام حذفی خالی بود. او از صمیم قلب استقلال را دوست دارد. ان‌شا‌ءالله هرجا که هست موفق باشد. من او را خیلی دوست دارم.
ما امروز می‌دانستیم که اگر در جنگ‌های تن به تن مقابل ذوب‌آهن کم بیاوریم، مثل بازی رفت گل می‌خوریم و می‌بازیم. بچه‌ها با جان و دل زحمت کشیدند و توانستیم بازی را بردیم. 
وقتی دو تیم خوب ایرانی در این مرحله با این حساسیت بالا با هم بازی دارند، طبیعی بود که محکم بازی کنیم. در تمام دنیا این اتفاقات می‌افتد و خارج از فوتبال هم نبود و همه‌اش در زمین بود.

خسرو حیدری

می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم، هرچند که در اصفهان هم مستحق باخت نبودیم. بچه‌ها و هواداران‌مان این را می‌دانستند و می‌خواستیم که در این بازی نتیجه را جبران کنیم. می‌خواستیم در این بازی گل نخوریم و بتوانیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم که همین هم شد. بعد از آن گل دوم که توسط تیام به ثمر رسید، استثنایی بود. در آن لحظه من پشت سر تیام بودم و ابتدا فکر می‌کردم می‌خواهد سانتر کند، اما توپش به کنج دروازه رفت.
از وقتی که افتخاری به باشگاه آمده، بدهی‌های انباشته شده کم کم پرداخت شده است، همچنین او بازیکنان حرفه‌ای مانند تیام را جذب کرده و در لحظات آخر  ITC تیام را گرفته است. باید از افتخاری تشکر کنیم. همچنین از هواداران‌مان تشکر می‌کنیم که اگر به ورزشگاه نمی‌آمدند این نتیجه رقم نمی‌خورد. بعد از قهرمانی در جام حذفی گفتیم که حق‌مان بیش از این بوده، اما الان خوشحالیم که جزو هشت تیم برتر آسیا هستیم. ما فصل را بد شروع کردیم که هواداران‌مان ناراحت بودند، اما در نیم‌فصل دوم خوب بودیم و توانستیم قهرمان جام حذفی شویم و الان هم به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کرده‌ایم.

ما خودمان فکر می‌کردیم در دقایق پایانی ذوبی ها بازی جوانمردانه را رعایت و توپ را به ما می‌دهند، اما آنها به گل احتیاج داشتند و این کار را نکردند. فوتبال بازی جوانمردانه است. مطمئناً اگر ما در آن صحنه گل می‌خوردیم هواداران‌مان آنها را نمی‌بخشیدند.

قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشیده است، اما فوتبال است دیگر، یک روز هواداران تشویق می‌کنند و یک روز برخوردهایی به وجود می‌آید. مهم این است که هواداران‌مان را بالا بردیم، چون آنها نمی‌پذیرند استقلال پایین باشد. من که دست تک تک آنها را می‌بوسم.

از شنیدن این خبر در گذشت ساموئل بسیار ناراحت شدیم. یادش گرامی باشد. دقیقاً قبل از بازی متوجه شدیم و نمی‌توانستیم اقداماتی برای درگذشت او در بازی امروز انجام دهیم.

به‌هرحال دربی همیشه در ایران مهم بوده و در آسیا هم همین‌طور است. مطمئناً با شفر می‌توانیم در آسیا بیشتر از این بالا برویم. الان جزو هشت تیم برتر هستیم، اما باید بتوانیم یک قهرمانی آسیا برای استقلال کسب کنیم. در ایران همه چیز دربی است. مطمئناً در آسیا هم همینطور خواهد بود و حساسیتش دو برابر است.

اخبار رسمی استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار