خونه به خونه

تیم فوتبال خونه به خونه در اقدامی غیر حرفه ای از حضور در فینال جام حذفی انصراف داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از اینکه روز گذشته(یکشنبه) تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل از صعود به لیگ برتر بازماند، امروز مدیران این تیم در اعتراض به تصمیمات فدراسیون فوتبال و اتفاقات اخیر، از حضور در فینال جام حذفی انصراف دادند.

باشگاه خونه‌به‌خونه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ که به امضای قاسم حسن‌زاده، مالک این باشگاه رسیده، انصراف خود را از شرکت در فینال جام حذفی اعلام کرده است.

به این ترتیب تیم استقلال بدون انجام بازی برابر خونه‌به‌خونه قهرمان جام حذفی می‌شود.

البته در صورتی که این انصراف کاملاً قطعی باشد احتمال دارد تیم استقلال خوزستان که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل خونه به خونه قرار گرفته بود جانشین این تیم مازندرانی در فینال شود تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری یک فینال تمام استقلالی باشیم.

انصراف خونه به خونه ار حضور در فینال جام حذفی

به گزارش استقلال نیوز، پس از انصراف خونه به خونه از فینال جام حذفی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، سرپرست باشگاه استقلال و سرمربی استقلال خوزستان اظهار نظرهایی کردند که در ادامه می خوانید:

* نصرالله عبداللهی(سرپرست باشگاه استقلال):

ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. ما تمرین می‌کنیم و بلیت و هتلمان را هم رزرو کرده‌ایم. کار خودمان را انجام می‌دهیم و سفرمان به خوزسان قطعی است. چیزی هم از سازمان لیگ به ما درباره برگزار نشدن بازی اعلام نشده است.

به شایعات و حرفهای بیرون  از توجه نداریم. ما کار خودمان را می‌کنیم و با قدرت هم خود را آماده بازی می‌کنیم.

* عبدالله ویسی(سرمربی باشگاه استقلال خوزستان):

اگر خونه به خونه قصد حضور در فینال جام حذفی را ندارد حق استقلال خوزستان است که در فینال بازی کند.

کولی‌بالی از اهواز رفته است اما مابقی نفرات که هستند. حق ماست که بعد از خونه به خونه در فینال بازی کنیم و این اتفاق رخ خواهد داد.

مشکلی با زمان برگزاری فینال جام حذفی نداریم و هر چیزی که سازمان لیگ بگوید تابع آن هستیم و از همان تاریخی که اعلام کنند بازی خواهیم کرد.

امروز به بازیکنان پیامک می‌دهم و می‌گویم به اهواز بازگردند تا تمرینات را شروع کنیم. ما تابع دستورات سازمان لیگ هستیم و از این مسئله پیروی می‌کنیم.

* سعید فتاحی(مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ):

هیچ نامه‌ای به دستمان نرسیده است. اگر می خواهند انصراف بدهند اعلام کنند. فکر می کنم اگر هم بازی کنند کمیته انضباطی درباره میزان جریمه آنها صحبت می کند.

خونه به خونه

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه خونه به خونه بابل با توجه به اینکه نتوانست به لیگ برتر صعود کند و در پایان لیگ دسته اول در رده سوم قرار گرفت دیگر در لیگ دسته اول حضور نخواهند داشت و هیچ فعالیتی در زمینه فوتبال نمی‌کند.

حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه در گفت‌وگو با فارس ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: از همه مردم بابل عذرخواهی می‌کنم با توجه به حواشی‌ها و تبانی‌های صورت گرفته سال آینده در فوتبال نخواهیم بود و تیم‌داری نمی‌کنیم، دوست نداریم مردم بابل را بیشتر از این اذیت کنیم تا مردم خونگرم بابل استرس داشته باشند. از فرماندار، از مسئولین استان و هواداران خونه به خونه کمال تشکر را دارم چرا که تمام تلاششان را کردند تیم به لیگ برتر صعود کند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار