رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید با تمرکز کامل و با همه قوا در این آخرین بازی خود در لیگ برتر به میدان برویم و برنده خارج شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال  در گفت و گو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار پیش روی این تیم در هفته سی ام لیگ برتر مقابل سپاهان صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار استقلال و سپاهان اصفهان؟

آبی پوشان باید با تمرکز کامل و با همه قوا در این آخرین بازی خود در لیگ برتر به میدان بروند و حتما باید با دست پر از اصفهان باز گردند. بهرحال ممکن است ذوب آهن در آخرین بازی لغزش کند و قرعه نایب قهرمانی به نام استقلال بیفتد. بازی رفت و برگشت با ذوب آهن خیلی مهم است، اما نباید بازی با سپاهان و امتیاز آن فدای دیدار با ذوب آهن شود. این بازی به جای خود و آن بازی هم به جای خود. گرچه سپاهان روزهای خوبی را نگذرانده و در ضعیف ترین مقطع تاریخی اش به سر می برد، اما بهرحال تیم بزرگی است و یک تیم بزرگ می تواند در در هر بازی بزرگی اش را نشان دهد. پس نباید از این تیم غفلت کرد.

* محرومیت شجاعیان برای این دیدار ؟

خوشبختانه دست شفر کاملا باز است. استقلال در شرایطی نیست که شفر نگران غیبت یکی دو بازیکن باشد. در این تیم آنقدر مهره های کار آمد حضور دارند که غیبت شجاعیان به چشم نیاید. 

* صحبت پایانی؟

باشگاه استقلال باید قبل از دیدار آسیایی با ذوب آهن تکلیف قرارداد شفر را روشن کرده تا تمرکز شفر هم برای این دیدار مهم کامل باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار