حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مواقع برای دفاع از نام استقلال واکنش نشان می دهم بدهم و بعد از بازی با العین هم چون احساس می‌کردم تیم داوری در حق تیم ما ظلم کرد مصاحبه کردم.

 

به گزارش استقلال نیوز،  حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل پیکان و همچنین صحبت‌هایی که سیدرضا افتخاری بعد از پایان مسابقه  صحبت کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل پیکان؟

از پیروزی استقلال خوشحال هستم و خوشحال‌تر هستم که تماشاگران راضی به خانه‌هایشان رفتند ما هم مثل همه آنها از عملکرد تیم به وجد آمدیم و استقلال بار دیگر نشان داد که چه قابلیت‌هایی دارد آن هم در حالی که تیم 10 نفره بود.

* صحبت های افتخاری در خصوص مصاحبه زیاد؟

در مورد صحبت‌های آقای افتخاری نظر خاصی ندارم و مبنای من همیشه احترام به همکارانم بوده است. من وظیفه‌ام پاسخگویی به هواداران و مردم است و اگر می‌بینید مصاحبه‌ای انجام می‌دهم برای دفاع از نام استقلال است و نمی‌توانم وقتی می‌بینم حق باشگاه در خیلی موارد خورده می‌شود مجبور می‌شوم واکنش نشان بدهم. من شخصیتی دارم که وقتی در مجموعه‌ای کار می‌کنم به آن متعصب باشم به خصوص حالا که می‌بینم استقلال با این همه طرفدار مسئولیت ما را سنگین کرده است. خیلی از مواقع باید برای دفاع از نام استقلال واکنش نشان بدهم و بعد از بازی با العین هم این کار را انجام دادم چون احساس می‌کردم تیم داوری در حق تیم ما ظلم کرد، اما با همه این شرایط به افتخاری احترام می‌گذارم و امیدوارم استقلال روز به روز ایده‌‌آل‌تر از گذشته شود و ما هم در کنار هواداران پرشور خوشحال باشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار