20120205151938 fariba

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال معتقد است استقلال به خرید یک هافبک طراح نیاز داشت و با خرید شیحی تا حدودی این مشکل حل شد

 

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار دوستانه دیروز استقلال برابر اکسین البرز اظهار داشت: این بازی ها برای حفظ آمادگی بازیکنان است و در وقفه های بوجود آمده در لیگ، برگزاری این دیدارها باعث می شود تا تیم استقلال از شرایط خوبی که در لیگ دارد دور نشود.

وی در این باره که آیا تعطیلات لیگ به استقلال ضربه می زند یا نه پاسخ داد: البته اینکه بازی ها در روال عادی اش باشد خوب است اما در این یک مورد خاص چون تیم استقلال بازیکنان مصدومی داشت که باید به تیم می رسیدند برای استقلال بد نشد. الان چشمی مصدوم است و اگر این هفته یکی دو بازی برگزار می شد استقلال باید بدون این هافبک دفاعی تأثیر گذارش با رقبا بازی می کرد و این خوب شد که در این حدفاصل تا بهبودی اش فقط یک بازی را از دست می دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: البته خسرو حیدری هم در این مدت شرایط بازی را بدست می آورد و از این نظر برای استقلال خوب است. یعقوب کریمی هم تا آن زمان که بازی ها شروع شود زمان نیاز داشت و در کل فکر می کنم استقلال از این تعطیلات متضرر نشد. دیدار دیروز هم سایر نفرات حاضر در تیم یک بازی انجام دادند که برای حفظ کردن تیم برای شرایط مسابقه خوب بوده است.

فریبا همچنین در این باره که آیا استقلال به هافبک بازیساز نیاز داشت که شیحی جذب شد گفت: نه تنها استقلال بلکه برای هر تیمی لازم است که یک مدیر در میانه زمین داشته باشد تا بتواند توپ های برگشتی از خط حمله یا بر عکس از دفاع را در میانه زمین تصاحب کرده و به شکل صحیحی بین هم تیمی هایش پخش کند. مظلومی مدتهاست که از این موضوع ابراز نگرانی کمی کرد و امیدوارم این بازیکن جدیدی که جذب استقلال شده بتواند برای این تیم همان کارهایی که سرمربی استقلال کمی خواهد را انجام دهد. البته ما هنوز این بازیکن را ندیدیم ولی از آنجا که خیلی زود مورد پسند قرار گرفته و با استقلال قرارداد بسته می توان دریافت که بازیکن دلخواه کادر فنی است.

بازیکن اسیب تیم ملی ایران درباره برد هر سه نماینده کشورمان در بازی های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برابر رقبای قطری و اماراتی شان گفت: من همیشه از پیروزی ورزشکاران کشورم برابر رقبای کشورهای حوزه خلیج فارس خوشحال می شوم و این بار هم بیشتر از همیشه خوشحال شدم چون این برد پس از شلوغ کاری هایی اتفاق افتاد که کشور عربستان براه انداخته بود تا کشور عزیزمان را ناامن جلوه بدهد.

فریبا تأکید کرد: به هر سه تیم ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی تبریک می گویم و مطمئن هستم که برد در گام نخست کمک می کند که هر سه تیم در بازی های هفته دوم با روحیه بالاتری به مصاف رقبای شان بروند. قطعا این سه پیروزی در این شرایط برای ایران از هر نظر مثبت بوده است و نشان می دهد که بچه های تیم های اصفهانی و تراکتور تا چه اندازه به این مهم توجه داشته اند که می توانند با زبان ورزش جواب حرف پوچ رقبای شان را بدهند.

دیدگاه‌ها  
Mohammad
+1 #1 Mohammad 1394-12-07 12:18
ان شالله به کار میاد
نقل قول کردن
shayan
0 #2 shayan 1394-12-07 13:40
ان شالله به کار میاد
:-)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار