پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال گفت: شفر نظم آلمانی را در تیم حاکم کرد و به خوبی توانست مشکلات استقلال را ریشه یابی کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال و پیشکسوت این باشگاه در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* شرایط تیم فوتبال استقلال؟

خوشبختانه استقلال وضعیت خوبی دارد و نتایج خوبی هم گرفته است. در لیگ برتر که شرایط این تیم خوب است، در آسیا هم به مرحله بعدی صعود کرده و در جام حذفی هم با تمام احترامی که برای تیم خونه‌به‌خونه قائلم، باید بگویم که استقلال قطعاً قهرمان خواهد شد.

* نقش شفر در بهبود شرایط استقلال؟

ابتدا باید بگویم که نمی‌توان زحمات منصوریان را نادیده گرفت. استقلال در ابتدای فصل با مصدومیت چند مهره کلیدی‌اش مواجه شد که اضافه شدن آنها شرایط را به‌سود این تیم تغییر داد. شفر هم بعد از آمدن به استقلال رفته رفته روی شرایط تیم اشراف پیدا کرد و نکته مهم این بود که نظم آلمانی را بر این تیم حاکم کرد. به‌هرحال او سال‌ها تجربه کسب کرده است و به‌خوبی توانست مشکلات استقلال را ریشه‌یابی کند. در این میان اما نباید نقش مدیریت باشگاه را هم نادیده گرفت. نگاهی به سال‌های گذشته به‌خوبی نشان می‌دهد که مربیان قبلی استقلال با مشکلاتی مانند بی‌پولی یا نداشتن زمین تمرین مواجه بودند و حتی من زمانی که هدایت این تیم را به‌عهده داشتم مجبور بودم بارها زمان تمرین را به‌خلاف میلم تغییر بدهم. شفر اما در استقلال دغدغه پول و زمین تمرین را ندارد و باشگاه هم امکانات لازم را در اختیار این مربی قرار داده است.

* تمدید قرارداد شفر؟

شفر از فوتبال ایران و استقلال شناخت پیدا کرده و من هم موافق ماندن او در این تیم هستم. البته در رسانه‌ها این موضوع عنوان می‌شود که استقلال شاید از لحاظ مالی برای تمدید قرارداد دچار مشکل شود. اعتقاد من این است که باشگاه باید با شفر یک قرارداد حرفه‌ای امضا و بتواند به‌بهترین شکل از او استفاده کند. مسائل مالی بسیار مهم است و باشگاه در این زمینه هم باید بهترین مدیریت را داشته باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار