وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل مشکی پوشان مشهد گفت: در نیمه دوم برای زدن گل خیلی خوب و محکم بودیم. باید از حریفمان هم تمجید کنم و نمی دانم چرا در انتهای جدول هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از دیدار با مشکی پوشان مشهد که با برتری قاطعانه شاگردانش به پایان رسید در نشست خبری حضور یافت به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. در ادامه متن این نشست خبری را می خوانید:

* نمی دانم چرا مشکی پوشان اینجای جدول است

خوشحالم به دلیل نتیجه‌ای که به دست آمد و نیمه دوم خوبی که پشت سر گذاشتیم. بازی بسیار خوب و محکمی بود و برای زدن گل خیلی خوب و محکم بودیم. برای نیمه اول هم باید از تیم حریف هم تمجید داشته باشم و نمی‌دانم چرا آنها در انتهای جدول هستند. آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند، ضدحملات خیلی خوبی داشتند. البته در نیمه اول خیلی خوب نبودیم، پاس‌های زیادی داشتیم، اما مهم پاس‌های آخر است که به خوبی اجرا نشد. در نیمه دوم توانستیم این کار را انجام بدهیم و به خوبی بازی را به چپ و راست بردیم، فوتبال یک ضرب و دو ضرب انجام دادیم و این دقیقاً همان چیزی بود که ما می‌خواستیم.

* می‌خواهم از منتظری تعریف کنم

خسرو حیدری و ووریا غفوری و بازیکن مصدوم ما در جناح راست بودند. حیدری نمی‌توانست بازی کند و می‌خواستم بویان را به طور کامل در بازی ببینم. او نیمه اول در سمت راست و در نیمه دوم در وسط زمین بازی کرد. از پژمان منتظری تعریف و تمجیدی می‌خواهم داشته باشم، او خوب بازی کردیم، در نیمه اول مثل بازی با الریان بدون مهاجم بودیم.

* ابراهیمی یک رهبر در میانه زمین است

در آن بازی این نوع کار عالی و فوق‌العاده بود اما در این بازی خیلی موقعیت و شانس پاس دادن ایجاد نکردیم. بعد از آمدن قربانی شرایط بهتر شد. وقتی گل اول را زدیم اعتماد به نفس تیم بالا رفت. بازی مقابل تیم‌های اول جدول سخت است، اگر برنده شوید می‌گویند این مسئله طبیعی است اما اگر ببازید همه در مورد آن صحبت می‌کنند. باید از امید ابراهیمی تشکر کنم، این فقط به خاطر پاس‌های گل او نیست. او یک رهبر در میانه زمین است و می‌تواند به خوبی تیم را حمایت کند.

*  بردیم اما خیلی خوب نبودیم

من به بیژن طاهری گفتم که او لب خط باشد و با بازیکنان صحبت کند زیرا بعد از گل دوم و سوم دیگر نیازی نبود که از طرف من انرژی بیشتری به بازیکنان منتقل شود. بعد از اینکه نتیجه ۳ بر یک شد، می‌شد بوی پیروزی را استشمام کرد. بردیم اما خیلی خوب نبودیم.

* صحبت های طاهری همان خواسته های من بود

پاس‌های زیادی دادیم اما در نیمه اول در پاس‌های آخر دقت لازم انجام نمی‌شد. در نیمه دوم اما فوتبال یک ضرب، دو ضرب بازی کردیم. توپ را به سمت چپ و راست زمین بردیم و صحبت‌هایی که طاهری با بازیکنان انجام داد، دقیقاً همان چیزی بود که من از او خواسته بودم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار