Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1396-97/1.esteghlal/11.leig_ghahremnan/2.baziha/5.SS_Alriyan/2.bazi/21931.jpg'

ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل مشکی پوشان مشهد از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل مشکی پوشان مشهد از هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن، آرمین سهرابیان، بویان نایدنوف، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری


شماتیک ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر خوب می داند تیم های شهرستانی همیشه مقابل استقلال با انگیزه ظاهر می شوند، چه برسد به اینکه آن تیم انتهای جدولی باشد و در آستانه سقوط. در بازی امروز آبی پوشان باید سرشار از انگیزه باشند و تشنه برد.

البته بحران مصدومیت باز هم گریبان گیر شفر و شاگردانش شد. طبق شنیده ها خسرو حیدری و وریا غفوری همزمان مصدوم شدند و به بازی امروز نمی رسند، شاید هم شفر ریسک بازی دادن به آن ها را نپذیرفت تا در مقابل الهلال به مشکل بر نخورد. تیام، حسینی، برزای، باقری، کریمی و پادوانی دیگر غایبان استقلال در بازی امروز هستند.

به نظر می رسد امروز فرصت خوبی برای شفر باشد تا به جوانانی چون حسین حیدری، امیرحسین کارگر، فردین نجفی و سید جواد محمدی هم میدان بدهد. ما هم امیدواریم شرایط بازی به گونه ای پیش برود که این اتفاق بیافتد.

* سید حسین حسینی باز هم جلوتر از رحمتی انتخاب اول شفر درون دروازه استقلال است و به دنبال ثبت کلین شیتی دیگر. خبری هم از سیستم چرخشی نیست!

** در خط دفاع باز هم استقلال با بحران مصدومیت مواجه شد. با توجه به قرار نگرفتن خسرو حیدری و وریا غفوری در ترکیب به احتمال زیاد پژمان منتظری که سابقه بازی در دفاع راست را دارد جایگزین این دو خواهد شد. آرمین سهرابیان و روزبه چشمی دفاع وسط های استقلال خواهند بود و امید نورافکن باز هم در دفاع چپ به بازی گرفته خواهد شد. البته این امکان وجود دارد که سهرابیان در دفاع راست قرار بگیرد و منتظری در قلب دفاع. نبود وریا غفوری بدون شک لطمه زیادی به استقلال خواهد زد ولی منتظر باشیم و ببینیم آیا او در لیست 18 نفره قرار دارد یا خیر.

*** در خط میانی بویان نایدنوف برای دومین بار بعد از برطرف شدن مصدومیتش در ترکیب ابتدایی قرار گرفت تا با گفته شفر با جو تیم آشنا شود. باید دید بویان در کنار امید ابراهیمی که وظیفه سنگینی برای مهار هافبک های مشکی پوشان خواهد داشت چه عملکردی از خود نشان خواهد داد. داریوش شجاعیان و سرور جپاروف به همراه فرشید اسماعیلی 3 هافبک رو به جلو استقلال هستند که بار تهاجمی را به دوش خواهند کشید. با توجه به نبود تیام در خط حمله وظیفه این 3 بازیکن بسیار سنگین تر از قبل خواهد بود.

*** اما مشکل اصلی استقلال در خط حمله و در جاییست که تیام جایگزین خوبی ندارد. قربانی و انصاری در یک سطح هستند و بهتر است بگوییم در حد و اندازه های این استقلال نیستند! به هر حال امروز قرعه به نام جابر انصاری افتاد تا از ابتدا به عنوان مهاجم در ترکیب استقلال قرار بگیرد. البته با توجه به ترکیب شناور استقلال به احتمال زیاد فرشید اسماعیلی و جابر انصاری در جریان بازی جابجایی هایی را با هم انجام خواهند داد.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و مشکی پوشان مشهد از ساعت 18:55 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار