توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: پیگیر روند درمان پادوانی هستیم و این بازیکن به هر شکل که شده در استقلال خواهد ماند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدپندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از حضور در آخرین جلسه تمرین این تیم پیش از دیدار با الریان در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها شد.

متن این گفت و گو را در ادامه خواهید خواند:

* هم قسم شده ایم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم

استقلال شرایط خوبی دارد ولی متاسفانه تیام، باقری و مجید حسینی به این بازی نمی رسند. با توجه به شرایط تیم همه هم قسم شدند فرداشب نتیجه خوبی بگیریم.

* پایان فصل درباره تمدید قرارداد شفر و بازیکنان تصمیم می گیریم

بعد از بازی در مورد تمدید قرارداد شفر صحبت می کنیم ضمن آنکه فصل باید به سرانجام برسد در پایان فصل در مورد بازیکنان و تمدید قرارداد آنها صحبت خواهیم کرد.

* به فکر جذب بازیکنان با کیفیت برای فصل بعد هستیم

ما بیش از 3 هفته مذاکراتمان برای تیام ادامه داشت، سعی کردیم بازیکن خوب جذب کنیم و هواداران مطمئن باشند برای فصل بعد سعی می کنیم بازیکنان خوب و با کیفیتی بگیریم. همین حالا که در حال بحث برای جذب بازیکنان جدید هستیم این نکات را مد نظر قرار داده ایم.

* در حال گرفتن خانه نزدیک کلینیک دکتر نوروزی برای پادوانی هستیم

در حال گرفتن یک خانه برای این بازیکن در کنار کلینیک دکتر نوروزی هستیم و با یک شرکت مذاکره کرده ایم که وسایل کامل فیزوتراپی را در منزل وی نصب کنیم تا وی درمان خود را دنبال کند.

* پادوانی به هر صورت ممکن در استقلال می ماند

در مورد حضور وی در کادرفنی که فعلا نمی شود حرفی زد اما مطمئن باشید پادوانی به هر شکل ممکن در استقلال می ماند و از تیم جدا نمی شود.

* در خصوص زمان حضور قائدی در تمرینات دکتر نوروزی تصمیم می گیرند

این بازیکن به تهران آمده و قرار است به زودی تمرینات فیزیوتراپی را جدی تر دنبال کند. در مورد زمان حضور وی در تمرینات دکتر نوروزی تصمیم گیری می کند. ما در مورد قائدی و کلیه بازیکنان نظارت را بیشتر می کنیم ضمن آنکه این موردی که برای قائدی به وجود آمد تنها یک حادثه بود که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید.

* زمین تمرین را تغییر نمی دهیم

ما با چند شرکت صحبت کرده ایم و چمن این مجموعه ترمیم خواهد شد. ورزشگاه مرغوبکار هم قرار است به عنوان آکادمی استفاده شود. ما با صنایع دفاع قرارداد داریم و ترجیحا زمین تمرین را تغییر نمی دهیم. هر زمان امکانات ما کامل شد در مورد تغییر محل تمرین اقدام خواهیم کرد.

* برای جذب بازیکن ما هم بیکار ننشسته ایم

بازیکنان برای مذاکره آزاد هستند! جپاروف و هر بازیکن دیگری می تواند طبق قوانین فیفا 6 ماه قبل از پایان قراردادش با هر باشگاهی که می خواهد مذاکره کند. ما هم بیکار ننشسته ایم و درست نیست در کوران مسابقات در مورد بازیکنان مد نظرمان صحبت کنیم.

* شفر درباره بازیکنان ملی پوش تصمیم می گیرد

صحبت‌های اخیر کی‌روش در مورد ملی پوشان لیگ برتری در حوزه اختیارات سرمربی ما است و شفر در مورد آن ها تصمیم می گیرد.

* در حال مذاکره با طلبکاران هستیم

ما در حال مذاکره با برخی ها هستیم و رقم بدهی سنگین است و در حال مذاکره هستیم. طلب یک عده را قبل از عید تسویه کردیم و با سایر طلبکاران نیز توافق خواهیم کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار