وینفرید شفر

سرمربی آلمانی استقلال در دیدار با وزیر ورزش ضمن قدردانی از مردم مهربان و فهیم ایران عنوان کرد: می خواهم سفیر فوتبال ایران باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر مسعود سلطانی فر صبح امروز در دیدار با سید رضا افتخاری مدیرعامل و وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با تاکید بر استعدادیابی و توسعه حرفه ای فوتبال عنوان کرد که تیم های ما در ایران باید در مسیر حرفه ای شدن قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان یکی از راه های حرفه ای شدن باشگاه های ورزشی کشورمان را توسعه تعامل و ارتباطات فنی با باشگاه های بزرگ دنیا دانست و اظهار داشت:

ما باید ضمن جلوگیری از فعالیت های سلیقه ای، با پشتوانه سازی بنیان مستحکم تری برای فوتبال ایران ایجاد کنیم.

فوتبال ایران و جهان را بیش از 40 سال است که دنبال می کنم، برای به سازی فوتبال ایران در همه سطوح اقدامات گسترده ای صورت گرفته است ولی تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم و تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال حفط اعتبار و شان فوتبال ایران در عرصه بین المللی است .

در استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته اصلاحات ساختاری و اقدامات مناسبی برای تامین منابع انجام دادیم و امروز شاهد موفقیت این دو تیم بزرگ و مردمی هستیم.

در پایان وزیر ورزش و جوانان ضمن آروزی موفقیت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا، ابراز امیدواری کرد بتوانیم با کمک و همدلی، موجبات خرسندی هواداران را فراهم آوریم.

دیدار وینفرید شفر با وزیر ورزش

همچنین در این دیدار وینفرید شفر با تبریک سال نو به وزیر ورزش و جوانان از مردم ایران قدردانی کرد و از تهران به عنوان پایتختی زیبا نام برد که مردمان بسیار مهربان، فرهنگی و فهیم دارد و عنوان کرد:

متاسفانه در سال های گذشته تبلیغات منفی علیه ایران، مردم و فرهنگش باعث شده که واقعیت ها به جهان منعکس نشود اما من به دوستانم توصیه کرده ام که به ایران سفر کنند و خودشان از نزدیک شاهد زیبایی های این کشور و مهماندوستی مردمانش باشند.

نتایج به دست آمده در استقلال تازه شروع کار در یک دوره جدید است که برای رسیدن به این مرحله، نشست های بسیار خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتیم تا هماهنگی های لازم انجام شود تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم.

50 سال در فوتبال فعال هستم و 32 سال آن را به عنوان مربی در این رشته فعالیت کرده ام و می خواهم سفیر فوتبال ایران باشم.

سرمربی آلمانی آبی پوشان پایتخت در پایان به ارتباط دوستانه بازیکنان و مربیان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و از تلاش و کار سخت برای رسیدن به موفقیت خبر داد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار