بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم شفر بماند و اگر باشگاه خواسته‌های او را در فصل آینده فراهم کند، بدون شک استقلال شانس اول قهرمانی خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تیم استقلال، تمدید قرارداد شفر، احتمال ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی و... به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

* آخرین بازی استقلال در سال 96 و تساوی برابر العین

العین یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و بازی‌های رفت و برگشت ما برابر این تیم پایاپای بود. ما قرار نبود مثل آب خوردن العین را شکست بدهیم و شما می‌دانید که همین تیم چند ماه پیش شش گل به استقلال زده بودند. با این حال آنها در پایان این مسابقه سجده شکر به جا آوردند که بازی مساوی شد!

* شانس صعود استقلال از گروه مرگ

در این گروه چهار تیم مطرح و قوی حضور دارند که همین موضوع باعث شده همه چیز پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی شود. ما در این گروه سخت وضعیت خوبی داریم و سرنوشت صعود هم دست خودمان است. اگر الریان را در تهران ببریم شرایط استقلال برای صعود مناسب خواهد شد.

* حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی

من واقعاً باید از هواداران استقلال تشکر کنم. آنها فرهنگ ناب خود را نشان دادند. امیدوارم که در آینده هم این‌گونه از حمایت آنها بهره ببریم.

* احتمال ماندن شفر در استقلال

این موضوعی است که به شفر و مسئولان باشگاه استقلال مربوط می‌شود. من امیدوارم که این مربی بماند و اگر باشگاه خواسته‌های او را در فصل آینده فراهم کند، بدون شک استقلال شانس اول قهرمانی خواهد بود.

* مصدومیت مامه بابا تیام

بعید می‌دانم مصدومیت تیام نگران کننده باشد. کادرپزشکی باشگاه اعلام کرد که او می‌تواند به‌زودی برای استقلال بازی کند.

* تمدید قرارداد کی‌روش تا پایان جام ملت‌های 2019 آسیا

من معتقدم که حفظ کی‌روش برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مفید است و من امیدوارم که او تیم ما را قهرمان آسیا کند. ما دو بار بدون دردسر با کی‌روش به جام جهانی رفتیم و امیدوارم که کی‌روش با قهرمان کردن ایران در آسیا یک یادگاری از خودش برجای بگذارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار