ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به شرایط گروه مرگ و امتیازاتی که استقلال به دست آورده، در صعود شاگردان شفر شکی نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر العین در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت:

* استقلال و العین از هم شناخت کافی داشتند

دیدار استقلال و العین بازی جاندار و خوبی را شاهد بودیم. این دو تیم با توجه به شناختی که از یکدیگر داشتند تمام نقاط ضعف خود را بر روی حریف بسته بودند و اجازه نمی دادند که مهاجمان در امر گل زنی موفق باشند.

* استقلال در نیمه دوم بازی ها دچار افت می شود

استقلال هفته هاست نیمه اول شروع خوبی دارد و بازی را کاملاً در اختیار و حتی گل زنی هم می کند. اما نیمه دوم شرایط قبل را ندارد و تا حدودی متعادل می شود و آن فشاری که در نیمه اول بر روی حریف می آورد را انجام نمی دهد.

* در دیدار با العین مصدومیت غفوری و تیام شرایط استقلال را به هم ریخت

البته مصدومیت تیام و غفوری شرایط استقلال را به هم ریخت و باعث شد آبی پوشان دو تعویض اجباری را انجام دهند و این کمی روند رو به جلوی استقلال را مختل کرد اما در مجموع دو تیم ارزیابی خوبی از یکدیگر داشتند و بازی بسیار زیادی هم در مقابل جمعیت تماشاگران استقلال انجام دادند.

* نبود سید مجید حسینی برای استقلال مشکل ساز شد

نبود مجید حسینی تا حدودی شرایط را تغییر داد. پژمان منتظری یکی از مدافعان خوب کشور ماست اما در این دیدار و یکی دو دیدار قبل، آن آمادگی کامل را نداشت اما در مجموع خط دفاع استقلال به هارمونی لازم رسیده و در هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته است.

* استقلال باید مقابل الریان برنامه جدیدی داشته باشد

با توجه به زمان باقی مانده تا دیدار برابر الریان قطر، سید مجید حسینی به شرایط آرمانی خواهد رسید اما متأسفانه شاید آبی پوشان تیام را نداشته باشند و حالا باید با یک برنامه جدید خود را آماده دیدار برابر الریان کنند.

* امیدوارم استقلال و ذوب آهن در مرحله بعد به هم نخورند!

کار تراکتور سخت شد، این تیم نتوانست سه امتیاز لازم را کسب کند و صعودش به دور بعد تقریبا محال و به اما و اگرهای زیادی کشیده شده است اما ذوب آهن هنوز هم با باخت سه بر صفری که داشت شرایط خوبی دارد. البته هرگز فکر نمی کردیم این تیم برابر الوحده سه گل دریافت کند اما فوتبال همین است و یک روز، روز بدش را نشان می دهد ولی در مجموع معتقدم این تیم به دور بعد صعود خواهد کرد اما امیدوارم شرایط به گونه ای پیش نیاید که درمرحله بعدی، استقلال و ذوب آهن مجبور شوند رو در روی یکدیگر قرار گرفته و به ناچار یکی از تیم های ایرانی حذف شود.

* شاگردان برانکو صلابت گذشته را ندارند

شاگردان برانکو توانستند دیدار برابر الوصل را با پیروزی به پایان برسانند و صعودشان را حتمی کنند. نمی دانم چرا پرسپولیسی که نیم فصل اول بازی های خوبی از خود نشان می داد در هفته های اخیر صلابت گذشته را ندارد اما امیدارم این تیم بتواند به مراحل بالاتر صعود کند. 

* استقلال از گروه مرگ صعود می کند

با توجه به شرایط گروه استقلال و امتیازاتی که این تیم به دست آورده در صعود شاگردان شفر شکی نیست و امیدوارم آبی پوشان بتوانند این روند را ادامه داده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار