حواشی دربی86

کری خوانی تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی به اوج خود رسیده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، دربی 86 در حالی از ساعت 15:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که هم اکنون بیش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی هستند.

در ادامه حواشی پیش از شروع این دیدار را می خوانید:

حواشی دربی 86

* پلیس‌های اسب سوار درون مجموعه ورزشگاه آزادی مشغول گشت‌زنی هستند.

* در حال حاضر تعداد تماشاگران دو تیم حاضر در ورزشگاه تقریباً برابر است.

* کری بین هواداران و شعارهای تند آنها علیه یکدیگر به اوج خود رسیده است.

* ماموران نیروی انتظامی در هر دو طبقه ورزشگاه سکوهای بین هواداران دو تیم را خالی گذاشته‌اند تا مانع هرگونه درگیری احتمالی شوند.

* هر چه به آغاز بازی نزدیک‌تر می‌شویم، تعداد ماموران نیروی انتظامی بیشتر می‌شود، تا حدی که نفرات آنها نسبت به یک ساعت پیش دو برابر شده است.

* از ساعت 11:30 برای هواداران حاضر موسیقی پخش شد تا به نوعی سرگرم باشند.

* چند هوادار خانم که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند، دستگیر شدند.

* علاوه بر دو خانمی که با پرچم پرسپولیس می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند، یک هوادار خانم هم با پرچم استقلال قصد ورود به ورزشگاه را داشت که توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

* ظرفیت ورزشگاه آزادی کمتر از چهار ساعت مانده به آغاز این بازی تکمیل شد.

* تحت تاثیر حضور وینفرد شفر روی نیمکت استقلال، امروز یک تیم خبرنگار آلمانی در استادیوم حضور دارند تا بازی دربی را پوشش دهند.

* مطابق دربی های پیش باز هم عده ای از تماشاگران با اینکه بلیت داشتند نتوانستند وارد ورزشگاه شده و این مساله باعث شد با درگیری بین آنها و عوامل ورزشگاه آزادی به وجود بیاید، آنها اعتقاد  دارند اگر بلیت فروشی بر اساس نظم و قاعده انجام می شود چرا جا برای نشستن آنها وجود ندارد.

* عوامل انتظامی از هواداران می خواهند از پرتاب اشیا به یکدیگر خودداری کرده تا تعدادی از هوادارانی که سرپا ایستاده اند بتوانند به راحتی بر روی صندلی ها نشسته و بازی را با آرامش تماشا کنند.

* وینفر شفر و برانکو توسط هواداران دو تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی هر ۱۰ دقیقه یک بار از هواداران می خواهند که با توجه به حضور اینفانتینیو از پرتاب اشیا و مواد محترقه به داخل زمین خودداری کنند.

* کادر فنی پرسپولیس بلافاصله پس از حضور در ورزشگاه آزادی به زمین چمن مسابقه آمد تا شرایط چمن را بررسی کنند همین امر سبب شد تا آنها به شدت مورد تشویق هواداران خود قرار بگیرند.

* تیم داوری هنگام ورود به ورزشگاه آزادی وارد چمن شد تا از زمین مسابقه و نحوه استقرار تماشاگران اطمینان حاصل کند.

* یکی از طرفداران استقلال تهران قصد ورود به زمین مسابقه را داشت که حراست مجموعه ورزشی آزادی مانع از این امر شد.

* با توجه به فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه باز هم شاهد بازار سیاه بلیت بودیم و بلیت های ۲۵ هزار تومانی به قیمت ۸۰ هزار تومان فروخته می شد.

* با توجه به اینکه قرار است اینفانتینو برای دیدار سرخابی ها به ورزشگاه بیاید، ورودی CIP رنگ و لعاب خاصی پیدا کرده بود و شب گذشته تغییرات اساسی در ورودی CIP به وجود آمده بود. عوامل ورزشگاه آزادی با رنگ کردن دیوارها، گل کاری و برداشتن داربست و گونی که همیشه قبل از دربی نصب می شد شکل و شمایل بهتری به ورودی ورزشگاه داده بودند.

* گرانی ورودی پارکینگ باعث شده بود تا درگیری بین هواداران و مسئولین پارکینگ به وجود بیاید که با دخالت نیروی انتظامی ماجرا به پایان رسید. همیشه بهای پارکینگ ۱۵۰۰ تومان بود اما به یک باره برای این دیدار به ۳۵۰۰ افزایش پیدا کرده بود.

* طرفداران استقلال، فرهاد مجیدی و هواداران پرسپولیس علی کریمی را تشویق می کردند.

* طرفداران دو تیم بدون هیچ مشکلی وارد ورزشگاه شده و با توجه به اینکه بلیت فروشی از ساعت ۸ صبح آغاز شده بود ازدحام شدیدی مقابل گیشه های فروش بلیت وجود نداشت.

* هواداران تیم پرسپولیس در اقدامی عجیب و خنده دار پارچه نوشتی که روی آن پیام خوشامدگویی به اینفانتینو نوشته بود را به صورت برعکس به نمایش در آوردند که موجب خنده تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد.

* تعدادی از لیدرهای دو تیم از هوادارانی که بیرون ورزشگاه بودند می خواستند با یکدیگر درگیر نشده و فقط به تشویق تیم خود بپردازند.

* عوامل اورژانس تهران هم در تمامی ورزشگاه حضور داشته و چند تن از هواداران را که شرایط خوبی نداشتند مورد مداوا قرار دادند.

* اتوبوس سازمان انتقال خون هم در ورزشگاه حاضر بود و از هواداران می خواست قبل از شروع بازی با اهدای خون در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار