پادوانی

مدافع برزیلی استقلال که در دیدار مقابل فولاد خوزستان دچار صدمات شدیدی از ناحیه سر و گردن شد، تا ساعات اولیه بامداد امروز تحت عمل جراحی قرار داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، لئاندرو پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در دیدار مقابل فولاد خوزستان بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار گرفته بود در اواخر نیمه اول پس از برخورد با آرمین سهرابیان از ناحیه سر و گردن دچار شکستگی شد و بلافاصله تیم پزشکی استقلال این بازیکن را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کرد. مصدومیت این بازیکن و علائمی که بعد از ضربه در جریان بازی از خود نشان داد اعضای تیم فوتبال استقلال را دچار نگرانی کرد زیرا پادوانی بعد از این اتفاق حتی موفق نشد کلامی از زبان خارج و با هم تیمی‌هایش صحبت کند.

بعد از انتقال پادوانی به بیمارستانی در اهواز با تشخیص پزشکان به اتاق عمل رفت. عمل جراحی پادوانی تا ساعات ابتدایی صبح امروز ادامه داشت و اگرچه فشار شدیدی به نخاع او وارد شده اما خطر قطع نخاع، او را تهدید نمی‌کند.

مصدومیت پادوانی

پزشکان استقلال می‌گویند که خطر رفع شده، اما فعلاً نیاز به زمان دارند تا وضعیت نهایی او را اعلام کنند. دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در این رابطه عنوان کرد:

عمل با دقت زیادی انجام گرفته اما نتیجه اینکه چه اتفاقی برای پادو می افتد و میزان آسیب دیدگی او چقدر بوده، ممکن است ماه ها به طول بیانجامد.

پادو بعد از آن صحنه، آسیب های زیادی دیده بود. وقتی به بیمارستان منتقل شد، پزشکان با بیماری روبرو بودند که هم خونریزی داشت، هم شکستگی در جمجمه و هم متاسفانه شکستگی مهره گردن که فشار زیادی به نخاع او وارد کرده بود و سبب شده بود هیچ رفلکس بدنی نداشته باشد.

الان پادو به هوش آمده است. خونریزی او کنترل شده و شکستگی جمجمه در حالت استیبل است. حال بالینی بیمار تحت کنترل است اما اینکه میزان صدمه وارده به او چقدر بوده ، با خداست. زمان می برد تا بتوانیم اظهار نظر کنیم. اینکه آن فشار چقدر به نخاع و اندامش آسیب وارد کرده است را تنها زمان و تمرینات بازتوانی مشخص می کند. راستش امیدوارم با دعای خیر هواداران خوب مان و لطف خدا، این خطر به خیر بگذرد و پادو هرچه سریعتر سلامتی اش را بدست بیاورد. پزشکان ما همه آنچه در توان شان بوده را انجام داده اند و دیگر باقی مسائل با خداست.

او حتما باید به تهران منتقل شود و اینجا هم یک عمل دیگر در پیش دارد که فعلا خیلی ضروری نیست اما نمی دانیم چه زمانی می توان برای او امکان سفر به تهران را فراهم کرد و پزشکان اجازه انتقال هوایی بیمار به تهران را می دهند. فعلا باید منتظر بمانیم و دعا کنیم که انشالله آسیب ها خیلی جدی و جبران ناپذیر نباشد. از همه می خواهم صبر داشته باشند و توکل.

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه پست اینستاگرامی دکتر نوروزی در رابطه با مصدومیت شدید لئاندرو پادوانی را ملاحضه خواهید کرد.

پست اینستاگرامی دکتر نوروزی

 

ما و مخاطبانمان در استقلال نیوز، همانند تمامی هواداران فوتبال، چه آبی و چه قرمز.. آرزوی سلامتی برای این مدافع برزیلی با اخلاق شاغل در فوتبال کشورمان را داریم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور او در میادین فوتبالی باشم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار