سیدفراز فاطمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظرم دیدار با ذوب‌آهن را می‌توان سخت‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم دانست و بی اغراق باید به این بازی لقب «فینال» داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدفراز فاطمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار استقلال و ذوب آهن؟

بازی با ذوب آهن قطعا یکی از سخت ترین بازی‌های نیم فصل دوم استقلال است. هر دو تیم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتند و هر دو تیم به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر نظر دارند. احتمال این که برنده این بازی بتواند نایب قهرمان لیگ شود وجود دارد. اما در بدبینانه ترین شرایط باید گفت برنده این بازی بالای ۹۰ درصد می تواند سهمیه آسیا را برای فصل بعد به دست آورد. ذوب آهن از یک مربی باهوش و پر توان روی نیمکتش سود می برد و شناخت و انگیزه‌ای که امیر قلعه نویی مقابل استقلال دارد کار را برای شفر و همکارانش بسیار دشوار می کند. شفر باید به بهترین شکل ممکن ذوب آهن را آنالیز کند.

* جذب یک مهاجم خارجی برای آبی پوشان؟

جنگیدن در سه جبهه لیگ، جام حذفی و آسیا مستلزم آن است که این تیم تقویت شود. برای همین حتما باید یک مهاجم توانمند خارجی به جمع نفرات استقلال اضافه شود. متاسفانه یکی دو روز برای جذب مهاجم بیشتر زمان نیست و باید ببینیم که مدیران باشگاه در این مدت زمان اندک چه خواهند کرد و کدام گزینه را به جمع نفرات شان اضافه خواهند کرد.

* حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا؟

اگر باشگاه بتواند مهاجم خارجی با کیفیت بالا جذب کند شانس آنها برای صعود از گروه سختی که در آن قرار دارند خیلی زیاد می شود. اما در غیر این صورت هم استقلال حتما شانس صعود از این گروه را دارد. هرچند گروه استقلال آنقدر سخت است که به آن گروه مرگ می‌گویند، اما استقلال هم در آسیا نام بزرگی است و همیشه و در هر شرایطی حداقل برای صعود از گروه مقدماتی مدعی است. به شخصه امیدوارم که این تیم هم در جام حذفی قهرمان شود، هم در لیگ نتایج خوبی بگیرد و هم از گروه مقدماتی‌اش در لیگ قهرمانان به مرحله بعدی صعود کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار