سیدرضا افتخاری

مدیرعامل استقلال گفت: از طرح تحقیق و تفحص مجلس استقبال می کنیم و این کار به نفع باشگاه است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره طرح تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس شورای اسلامی از باشگاه توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* از طرح تحقیق و تفحص از باشگاه استقبال می کنیم

تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی به نفع باشگاه استقلال خواهد بود. خوب است نمایندگان محترم در جریان امور و اداره باشگاه استقلال قرار بگیرند. حضور کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس را در باشگاه استقلال به فال نیک می‌گیریم. از فرصتی که پیش آمده باید مسائل و مشکلات باشگاه استقلال را با نمایندگان محترم در میان گذاشته و با کمک مجلس محترم شرایطی فراهم شود تا باشگاه پرطرفدار و تاریخی استقلال بتواند بدون تکیه به دولت به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای، خودکفا و روی پای خود بایستد و با استفاده از بخش خصوصی و حمایت هوادارانش، باشگاه بزرگ استقلال جایگاه واقعیش را پیدا کند و بتواند رضایت هوادارانش را بدست آورد.

* گزارش فعالیت های انجام شده در باشگاه به مجلس ارائه می شود

خوشبختانه در زمان مدیریت آقای سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان و با حمایت او کارهای بزرگی در باشگاه استقلال انجام گرفته که گزارش آن تقدیم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
محمد
0 #1 محمد 1396-11-05 21:56
سیدجان توخوبی از شعار جوونا دلگیر نشو هرچی شفر میگه گوش کن جام حذفی وآسیایی رو که بگیری همه چیز پاک میشه فوتبال همینه الان بیش از 20 ساله منتظر ستاره سوم هستیم من توهمه بازیها نذر تیم میکنم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار