میرشاد ماجدی

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال اگر همان تیم همیشگی باشد و در یک ربع اول دو نیمه به گل دست پیدا کند، عرصه بر سایپا تنگ خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی سرپرست پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگوبا خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت این روزهای آبی پوشان، دلایل تساوی مقابل تراکتورسازی، دیدار مقابل سایپا و علت فقر گلزنی تیم ها در نیم فصل دوم لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نبود چشمی خط دفاع استقلال را متزلزل کرده بود! 

بازی این تیم مقابل تراکتورسازی را به طور کامل مشاهده کردم. استقلال با توجه به نبود جپاروف و چشمی آن زیرکی و شرایط هفته های گذشته را نداشت و تا حدودی در خط دفاع دچار تزلزل بود که آن هم به دلیل جابجایی اجباری بود که چشمی حضور نداشت و منتظری جایگزین او شده بود.

* در مقابل تراکتورسازی، استقلال با تغییرات زیاد جنگندگی همیشگی را نداشت!

همین جابجایی ها باعث شد تا مهاجمان تراکتورسازی چند حمله خوب را طراحی کنند که خوشبختانه با خروج های به موقع دروازه بان آماده این روزهای استقلال یعنی سید حسین حسینی حملات ناکام ماند و تراکتور نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند.

در دیدار برابر تراکتور، نورافکن هم تغییر پست داده بود و این اتفاقات باعث شد تا استقلال با تغییرات زیاد نتواند جنگندگی و گلزنی همیشگی را داشته باشد اما باید بپذیریم یک امتیاز هم در تبریز نتیجه خوبی است.

* سایپا مقابل استقلال برنامه ای خاص خواهد داشت!

دایی نشان داده در هر تیمی که به عنوان سرمربی کار می کند به راحتی بازی را واگذار نمی کند. استقلال باید بداند سایپا تیم جنگنده و جوانی است و به راحتی شکست نخواهد خورد. اگر چه این تیم در هفته گذشته نتیجه قابل قبولی کسب نکرد اما مطمئنا با یک برنامه خاص به مصاف استقلال خواهد آمد.

* تجربه شفر عامل موفقیت استقلال خواهد بود

استقلال اگر همان استقلال همیشگی باشد و بتواند از یک ربع اول دو نیمه استفاده کند و هجومی بازی را آغاز کند می تواند خیلی زود به گل دست پیدا کرده و عرصه را بر سایپا تنگ کند. درست است که جپاروف در این دیدار غایب است اما تجربه شفر می تواند در این بازی کارساز باشد و به اعتقاد من این تجربه ۸۰ درصد موفقیت استقلال خواهد بود.

* محتاط شدن تیم ها، دلیل فقر گلزنی در نیم فصل دوم است!

با شروع نیم فصل دوم تیم ها محتاط تر می شوند. برخی تیم ها بدنبال کسب یک امتیاز هستند تا از سقوط فرار کنند و برخی هم می توانند با تک امتیازها به قهرمانی فکر کنند اما اعتقاد دارم عملکرد سرمربیان تیم ها در نیم فصل دوم نشان دهنده تجربه آنهاست و باید شجاعانه بازی کنند ولی در مجموع تیم ها در نیم فصل دوم نتیجه گرا می شوند و نمی خواهند به سادگی از یک امتیاز بگذرند.

امیدوارم در هفته های آتی شاهد این فقر گلزنی نباشیم و تیم های لیگ برتری با شجاعت و جسارت بیشتری مقابل حریفان قرار گرفته و با ارائه بازیهای هجومی تنها بدنبال گلزنی و کسب ۳ امتیاز باشند.

اخبارتیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار