پیروز قربانی

مدافع پیشین استقلال گفت: استقلال در دو سه بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و تغییرات مثبت بعد از آمدن شفر در این تیم کاملاً مشهود است.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با تسنیم، درباره عملکرد استقلال در نیم‌فصل اول لیگ برتر و تغییرات این تیم بعد از حضور شفر صحبت هایی را عنوان کرد در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* تغییرات در تیم مشهود است

استقلال در دو سه بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و تغییرات مثبت در این تیم کاملاً مشهود است. نباید زحمات کادر فنی قبلی را نادیده گرفت، ولی شرایط استقلال بعد از آمدن شفر تغییر کرده است. در بازی‌های قبلی مهاجمان استقلال با مشکلات روحی مواجه بودند، ولی این مشکل در حال برطرف شدن است. ضمن اینکه شرایط تیم در کارهای دفاعی هم بهتر شده است.

* آیا استقلال می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد؟

ما نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم و نباید از استقلال توقع قهرمانی داشته باشیم تا این موضوع روی تیم فشار ایجاد کند. استقلال شرایط سختی را پشت سر گذاشته است، ولی می‌تواند در پایان فصل جزو چهار تیم اول قرار بگیرد و شانس کسب سهمیه آسیا را داشته باشد.در حال حاضر پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. آنها بهترین تیم ایران هستند و جدا از خوب بازی کردن، نتایج خوبی هم گرفته‌اند. رسیدن هر تیمی به پرسپولیس سخت است، ولی من امیدوارم استقلال بتواند خودش را به بالای جدول بکشاند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار