بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شفر در مورد لیست ورود و خروج نیم فصل صحبتی با من نکرده و از این موضوع بی اطلاعم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در مورد پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر و عملکرد استقلال بعد از حضور شفر در این تیم اظهار، شانس قهرمانی در لیگ برتر و لیست و ورود و خروج استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* حضور شفر در استقلال بازدهی مثبتی داشت

وقتی شفر به استقلال آمد شرایط خاصی در تیم وجود داشت و او تلاش کرد تا کم‌کم تفکرات خودش را در تیم پیاده کند. خوشبختانه حضور او در استقلال بازدهی مثبتی داشت و تیم ما توانست از لحاظ امتیازگیری وضعیت بهتری پیدا کند.

* مدافعین استقلال کیفیت بالایی دارند

مدافعان استقلال کیفیت بالایی دارند و قبل از آمدن شفر هم نمایش خوبی داشتند، ولی به‌هرحال تیم نتیجه نمی‌گرفت و مشکلاتی ایجاد شده بود. شفر در این مدت روی تاکتیک‌های دفاعی و تهاجمی کار کرد تا بتواند وضعیت استقلال را بهتر کند. من امیدوارم که در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم.

* اطلاعی از لیست ورود و خروج نیم فصل ندارم

شفر در مورد لیست ورود و خروج نیم فصل هنوز صحبتی با من انجام نداده است و نسبت به این موضوع بی‌اطلاع هستم. اگر او بازیکنی را بخواهد و یا قصد کنار گذاشتن بازیکنی را داشته باشد طی یکی دو روز آینده با مسئولان باشگاه در میان می‌گذارد.

* هرگز نباید بابت قهرمانی در لیگ برتر نا امید شویم

هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم. هنوز 15 هفته دست‌نخورده باقی مانده است. این احتمال وجود دارد که پرسپولیس یا تیم‌های دیگر امتیاز از دست بدهند. ما هرگز نباید بابت قهرمانی در لیگ برتر ناامید باشیم. ما باید در نیم‌فصل دوم خوب امتیاز بگیریم و هرگز امیدمان را بابت قهرمانی در لیگ برتر از دست ندهیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار